Goede service vlotte afhandeling en vriendelijk personeel

Meest belangrijke is dat zij dat de schade perfect hebben hersteld. zij hebben dat heel goed gedaan.

Voor mij eerste keer i.v.m. schade door onbekenden veroorzaakt. Prima gerepareerd en leenauto was top

Reparatie is keurig uitgevoerd evenals vervangend vervoer.
Minpunt is de onduidelijke communicatie over wanneer de reparatie gereed is.
Probeer een termijn af te spreken en niet een...
Reparatie is keurig uitgevoerd evenals vervangend vervoer.
Minpunt is de onduidelijke communicatie over wanneer de reparatie gereed is.
Probeer een termijn af te spreken en niet een klant afschepen met we bellen wel, daar kan een klant niets mee.

Snelle en duidelijke communicatie. Prettige mensen die met je mee denken en de auto is prima hersteld.

Vlotte correcte afhandeling van mijn autoschade. Alles werd rechtstreeks geregeld met mijn verzekering. Dus zelf geen administratieve rompslomp.
Beschikbaarheid van leenauto is ook handig.

Vlot en vriendelijk contact: direct, in goed overleg, een afspraak gemaakt op korte termijn. Er is gezorgd voor een vlotte afhandeling met de verzekering en een prima leenauto. De schade is keurig... Vlot en vriendelijk contact: direct, in goed overleg, een afspraak gemaakt op korte termijn. Er is gezorgd voor een vlotte afhandeling met de verzekering en een prima leenauto. De schade is keurig hersreld: mijn auto is als nieuw!!

Prima, goede service en uitstekend werk verricht

Schade snel en goed afgehandeld naar alle tevredenheid

Netjes ontvangen en duidelijk gevraagd wat de wensen zijn en wat de mogelijkheden zijn en op welk termijn de reparatie kan plaatsvinden.