H.R. Valkema

Zeer tevreden, goede service

Van Oord

Prima uitleg over de auto ,vriendelijke ontvangt,super!

Iv infra

Goede communicatie en afhandeling offerte

Frits Tiel

Hallo ik heb pas geleden een arteon gekocht om me passat cc te vervangen
ik ben heel goed en erg netjes geholpen

Sitske

In 1 woord; super!!!!

Alfred Huijser

Super ervaring, kom zeker terug!

Simon Hitijahubessij

Voel me welkom. Persoonlijke benadering. Bij vragen een snelle reactie terug. Nieuwe Golf 8 op een feestelijke manier onthuld. Voetbal me op dat als een kind, dat zijn cadeau mag uitpakken. Dankzij... Voel me welkom. Persoonlijke benadering. Bij vragen een snelle reactie terug. Nieuwe Golf 8 op een feestelijke manier onthuld. Voetbal me op dat als een kind, dat zijn cadeau mag uitpakken. Dankzij Ames Ridderkerk.

Maartje Lanser

Heel prettig geholpen. Goede nazorg.

Ali Er

Onlangs mocht ik voor de tweede keer mijn nieuwe leaseauto in ontvangst nemen. Dank aan Erik Drijver om ons te helpen aan een droomauto, zelfs in deze rare corona tijden leveren ze een top service.

Ab

Ames besteedt veel aandacht aan de klant. Tijdens de aankoop en bij het onderhoud staat de klant altijd voorop. Dat is het gevoel en ongemerkt accepteer je de betrouwbaarheid en veiligheid waar zorg... Ames besteedt veel aandacht aan de klant. Tijdens de aankoop en bij het onderhoud staat de klant altijd voorop. Dat is het gevoel en ongemerkt accepteer je de betrouwbaarheid en veiligheid waar zorg voor wordt gedragen. Een erg plezierig bedrijf.
Niet altijd lopen dingen op rolletjes. Het zijn juist die momenten waar het op aankomt om het voor de klant een “eind goed al goed” gevoel te geven. Met de aankoop van mijn nieuwe Tiguan, derde in rij, was er zo’n moment voor mij. Niet alles ging helaas zoals ik verwachte. Ik kan daar het nodige over zeggen .. niet zo belangrijk. Maar wat telt is het “eind goed al goed” gevoel waar de dealer en met name ook mijn verkoper Erik Drijver tot het uiterste is gegaan om dit te bereiken. Bedankt.