Dhr.C.Hoogvliet

Prima service en een uitstekende verkoper Tom de Jong.

M. Bakker

Zeer prettig contact gehad met de verkopers van Ames. Vooraf samen de auto geconfigureerd en twee weken voor aflevering gebeld dat ik hem kon ophalen. Dat was twee weken eerder dan gepland dus erg... Zeer prettig contact gehad met de verkopers van Ames. Vooraf samen de auto geconfigureerd en twee weken voor aflevering gebeld dat ik hem kon ophalen. Dat was twee weken eerder dan gepland dus erg leuk nieuws. Aflevering verliep als gewenst en de jonge verkoper wist alles goed uit te leggen. De auto rijdt als een zonnetje en ben zeer tevreden over de afwikkeling. De ervaring was voor herhaling vatbaar!

M. Bakker

VolkerSafeGuard

Ames Oud beierland

Ruben Blair

Mijn ervaring met Ames is uitmuntend. Allereerst werd ik telefonisch erg vriendelijk geholpen bij het maken van mijn afspraak.
Toen ik vervolgens mijn nieuwe Tiguan mocht ophalen werd ik erg...
Toen ik vervolgens mijn nieuwe Tiguan mocht ophalen werd ik erg vriendelijk ontvangen, kreeg ik heldere uitleg en nam de meneer uitgebreid de tijd. Ik kan dit bedrijf aan iedereen aanraden.

van de Velde

Goeie service

Joost de Haan

Positief, persoonlijk

VIM Group

Positief. Alleen de winterbandjes vergeten ;)

Kazen

Klantvriendelijk, goede service