Bart

Aflevering van nieuwe lease auto gedaan door vw Ridderkerk. Goede en volledige uitleg. Ondanks corona toch deze mogelijkheid geboden. Prima service en aardige mensen!

Goudriaan Schilderwerken

Perfecte behandeling als klant en verkoper heeft veel kennis van zaken. Ook het gebak bij aflevering van de auto viel in de smaak.
Ik zal het bedrijf zeker aanraden!!

Mark Spiekman / BNG Bank

Auto werd op tijd en netjes afgeleverd. Maar circa twee weken later bleek dat de chauffeur onderweg naar mijn huis door rood was gereden waardoor ik een bekeuring toegestuurd kreeg. Kostte mij bij... Auto werd op tijd en netjes afgeleverd. Maar circa twee weken later bleek dat de chauffeur onderweg naar mijn huis door rood was gereden waardoor ik een bekeuring toegestuurd kreeg. Kostte mij bij elkaar onnodige tijd (1-2 uur) om mails te schrijven, te bellen enzovoort.
Goede reactie op email vragen vanuit de Binnendienst.
Prima telefonische en Whatsapp ondersteuning bij vragen over gebruik van de auto en benodigde instellingen.

Hendrik Jan van der Rhee

Geweldig bedrijf, uitstekende advisering en service. De klant staat op 1, dus scoort Ames een dikke tien!

Marlein

Prima service, duidelijke uitleg en ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe VW Golf Variant. Keurige occasion voor een keurige prijs!

Floading

Mijn id.3 snel en goed geleverd

Tuinderij C v Vugt &Zn

Zeer goed

Y.Hofland

Goede service

S. Luiten

Voor de tweede keer een Volkswagen gekocht bij Ames. Een goede inruilprijs, vriendelijke ontvangst en door onze andere Volkswagen weten we dat de garage voor het onderhoud prima is.

Robert van Donk

Zeer goed