Corina Boer

Sander Dellevoet heeft niet alleen de VW Taigo aan mij verkocht, maar ook de data levering regelmatig gecommuniceerd. Na levering auto communicatie als:hoe bevalt de auto? Als kado nog een... Sander Dellevoet heeft niet alleen de VW Taigo aan mij verkocht, maar ook de data levering regelmatig gecommuniceerd. Na levering auto communicatie als:hoe bevalt de auto? Als kado nog een olijfplant
. Kortom Ames, Sander Dellevoet, fijne communicatie en service

van Bennekom Infra B.V.

Zeer tevreden over Ames Ridderkerk, Dhr. van Nieuwenhuijzen heeft van het allereerste moment aandacht voor ons als klant gehad. ook al duurde de leverantie langer dan normaal werd er steeds over... Zeer tevreden over Ames Ridderkerk, Dhr. van Nieuwenhuijzen heeft van het allereerste moment aandacht voor ons als klant gehad. ook al duurde de leverantie langer dan normaal werd er steeds over iedere stap gecommuniceerd. zeer prettige overdracht van de auto.

Randy de Man

Zeer goed.

MagazijnPlaza B.V.

Uitstekend, zeer goede service

stolk

Zeer slecht geinformeerd

H.H. Jonker

Door verkoper Floris Bode prima begeleid in de aanschaf van een Volkswagen. Nam ruim de tijd en is zeer vriendelijk.

N.Mostert

Ja, Ames doet alles perfect. Informatie, service en begleiding en klantvriendelijk werk. Alle werknemers. :-)

A.J. de Deugd.

Professioneel, Dhr. E.Drijver luistert goed. Een van de redenen dat ik opnieuw een auto bij hem hebt gekocht.

Krijna

We zijn heel goed geholpen bij de aanschaf van onze nieuwe Volkswagen T-Cross