van vugt

Wij hebben onlangs bij ames onze nieuwe volkswagen t roc gekocht.
wij zijn er fijn en uitgebreid geïnformeerd
over onze nieuwe auto.
de auto was netjes en volgens afspraak...
Wij hebben onlangs bij ames onze nieuwe volkswagen t roc gekocht.
wij zijn er fijn en uitgebreid geïnformeerd
over onze nieuwe auto.
de auto was netjes en volgens afspraak afgeleverd

J.C. van den Heuvel

Waren aanvankelijk teleurgesteld over nakoming gemaakte afspraak. Ervaren verkoper (die op dat moment in de door ons bedoelde auto reed auto) was niet beschikbaar en werden verwezen naar collega.... Waren aanvankelijk teleurgesteld over nakoming gemaakte afspraak. Ervaren verkoper (die op dat moment in de door ons bedoelde auto reed auto) was niet beschikbaar en werden verwezen naar collega. Bleek een junior te zijn. Na wat verkennende gesprekken heeft deze jongeman ons uiteindelijk op een goede manier verder geholpen en hebben we de aankoop van de door ons gewenste auto naar tevredenheid af kunnen ronden.

G.W. Mostert

Uitstekend

nes

Jammer dat de verkoper na aankoop en afleveren niet wil reageren op zijn gelezen app bericht van ons

Luijendijk

Zeer fijn geholpen en we werden continu op de hoogte gehouden over de nieuwe auto.

M. Kalkman / HOYER Nederland BV

Goede communiactie. Alles netjes geregeld.

Esther Tijssen

Kort maar krachtig het is een TOP bedrijf!

SoApeople

Prima communicatie en aflevering nieuwe leaseauto !!

de Jong

Uitstekende service, goede uitleg bij aflevering auto en zeer bekwaam adviseur.

Edwin van der Veekens

Je wordt bij Ames nog echt als een klant behandeld. Men begeleid je in alle rust bij de aankoop van de auto en geeft je daarbij het vertrouwen dat je een goede zakelijke overeenkomst heb... Je wordt bij Ames nog echt als een klant behandeld. Men begeleid je in alle rust bij de aankoop van de auto en geeft je daarbij het vertrouwen dat je een goede zakelijke overeenkomst heb afgesloten. Een geconstateerde lakschade op de spiegel en een stoeprand schade van één velg werden werden zonder problemen zonder meerkosten verholpen.