Noah heeft snel de goede diagnose gesteld en een effectieve behandeling toegepast.
Oefeningen werden goed verteld en voorgedaan en later digitaal toegestuurd: nog nooit eerder meegemaakt. Heel instructief en duidelijk. Hij kan goed luisteren en toont begrip. Ik voelde me gehoord en gezien.

Bij hulp met bewegen en sporten. Tijdelijke of gehele verlichting van spieren

Wanneer iemand mij vraagt om een goede fysiotherapeut

Justine is gewoon een topper met veel kennis en weet altijd de juiste behandeling toe te passen.

Ze was gemotiveerd, duidelijk, reëel en positief.

Ik ben van mijn klachten af en het is een nette praktijk.

Ik ben meerdere keren in behandeling geweest en altijd goed geholpen. Er is veel deskundigheid aanwezig.

De fysiotherapeut kon vrij snel vaststellen wat de klacht was en welke behandeling nodig was. Ook gaf hij aan dat het niet na 1-2-3- keer over zou zijn. Daarna volgde een wekelijks behandeltraject... De fysiotherapeut kon vrij snel vaststellen wat de klacht was en welke behandeling nodig was. Ook gaf hij aan dat het niet na 1-2-3- keer over zou zijn. Daarna volgde een wekelijks behandeltraject en een oefening en aandachtspunten voor thuis. Na een aantal behandelingen was verbetering al merkbaar. De klacht is (nagenoeg) verdwenen. In de behandelkamer was er een vertrouwde sfeer.

Hij gaf zeer goede adviezen. Vertelde wat hij deed tijdens behandeling