Is rustig neemt de tijd luistert naar je en geeft duidelijk aan wat hij gaat doen en waarvoor

Trudy

Er word goed geluisterd en er is alle tijd om wat te bespreken. Super tevreden

Als er mensen zijn die ze nodig hebben als je in de buurt op vakantie bent zoals ik kon snel terecht

Samantha

Ze gaat erg goed om met mijn angststoornis brengt veel geduld op en is duidelijk

Vriendelijk, betrokken, bereikbaar en oprecht geïnteresseerd en echt gericht op maximaal herstel

Er wordt duidelijk aangegeven wat ik wel en niet goed deed aan een oefening, wat ervoor zorgt dat ik de oefeningen effectief kan uitvoeren.

Bastiaan Ebbenhorst

Super! Vertelde van mijn nek en schouderklachten wat ik bij een andere fysio niet opgelost kreeg, hier in 2 behandelingen en oefeningen een flinke verbetering

Wouter

Aanrader! Ik melde me bij Moventes met rugklachten. Na een uitgebreide vragenlijst kwam ik bij Roy terecht, die snel de oorzaak van mijn klachten achterhaalde. Dankzij zijn behandeling en praktisch... Aanrader! Ik melde me bij Moventes met rugklachten. Na een uitgebreide vragenlijst kwam ik bij Roy terecht, die snel de oorzaak van mijn klachten achterhaalde. Dankzij zijn behandeling en praktisch advies kon ik binnen de kortste keren weer pijnvrij sporten en bewegen!