Deskundigheid, klantvriendelijk en de wijze hoe hij bij de behandeling betrokken is en blijft

Noah was zeer deskundig maar luisterde vooral heel goed naar mijn hulpvragen. Ook was hij goed in staat de verschillende oefeningen aan te passen op de kracht en zwakte van mijn lichaam. Door zijn... Noah was zeer deskundig maar luisterde vooral heel goed naar mijn hulpvragen. Ook was hij goed in staat de verschillende oefeningen aan te passen op de kracht en zwakte van mijn lichaam. Door zijn focus op techniek heb ik zelf weer meer bewuste controle gekregen over het bewegen.

Geeft goede uitleg bij oefeningen en behandeling

Lex Roland

Naast dat Josine een erg professioneel iemand is, is ze ook heel fijn om mee te werken. Het is altijd gezellig en ik word goed geholpen. Toen ik daar kwam had ik een knie blessure en nu aan het eind... Naast dat Josine een erg professioneel iemand is, is ze ook heel fijn om mee te werken. Het is altijd gezellig en ik word goed geholpen. Toen ik daar kwam had ik een knie blessure en nu aan het eind van mijn traject is het eigenlijk helemaal opgelost. Daarnaast kreeg ik ook veel hulp met persoonlijke dingen als sport doelen en voeding. Josine was een erg goede fysiotherapeut. Hierom zal ik ook Josine aanrijden onder mijn naasten en mijn kennissen.

De fysiotherapeut is heel professioneel. We bespraken iedere week hoe het ging en aan de hand daarvan bepaalde ze de behandeling die haar op dat moment het beste leek. En uiteindelijk heeft dit... De fysiotherapeut is heel professioneel. We bespraken iedere week hoe het ging en aan de hand daarvan bepaalde ze de behandeling die haar op dat moment het beste leek. En uiteindelijk heeft dit geresulteerd in een heel goed resultaat. Bijna klachten vrij, maar voor de rest klachten die ik nog heb, is op dit moment geen fysio meer vereist.

Na 2 behandelingen volledig hersteld, en geen last meer. De adviezen waren goed en ook goed geholpen met een andere vraag over letsel in mijn duim.

Issue kon in eerste instantie niet helder vast worden gesteld, maar is uiteindelijk toch opgelost. Fysiotherapeut heeft een brede kennis en heeft verschillende behandelmethodes toegepast om issue op... Issue kon in eerste instantie niet helder vast worden gesteld, maar is uiteindelijk toch opgelost. Fysiotherapeut heeft een brede kennis en heeft verschillende behandelmethodes toegepast om issue op te lossen.