Noah, inventariseerde eerst het probleem, checkte elke week status van de problemen, gaf onder begeleiding elke week nieuwe oefeningen in lijn met de gemaakte progressie. Bleef wel uitdagen en gaf... Noah, inventariseerde eerst het probleem, checkte elke week status van de problemen, gaf onder begeleiding elke week nieuwe oefeningen in lijn met de gemaakte progressie. Bleef wel uitdagen en gaf ook oefeningen en instructies om de blessure in de toekomst te voorkomen. Daarnaast empathisch op een correcte manier. Kortom top Fysio. Hopelijk hoef ik er nooit meer gebruik va te maken, maar bij klachten weet ik jullie te vinden

Allereerst het intake gesprek en de daarop bepaalde diagnose en behandeling. Buiten Noah 's kwaliteiten als fysiotherapeut is Noah een bijzonder vriendelijk emphatisch persoon die zeer goed kan... Allereerst het intake gesprek en de daarop bepaalde diagnose en behandeling. Buiten Noah 's kwaliteiten als fysiotherapeut is Noah een bijzonder vriendelijk emphatisch persoon die zeer goed kan luisteren en weet wat hij doet. Wat mij betreft een geweldige combinatie voor een fysiotherapeut.

Vriendelijk, doortastend, enthousiast, professioneel, denkt in mogelijkheden, helpt om fysiek sterker te worden maar kan goed inschatten waar de grenzen liggen

Noah is een hele fijne fysiotherapeut. Legt alles goed uit en is goed in zijn vak!

Arjan

Duidelijk in de communicatie, deskundig, enthousiast en altijd op tijd!

Uitstekende communicatie en deskundig uitvoering van behandeling. Ik voelde me wel geluisterd en geholpen.

Deskundig, vriendelijk, gaat nauwkeurig te werk