Martine van der Ham

Telefonisch is de standaardtelefoon van de praktijk niet altijd goed te bereiken. In het begin wel heel goed, later kreeg ik steeds niemand aan de lijn. Ik zal de persoon dan aanraden te mailen en... Telefonisch is de standaardtelefoon van de praktijk niet altijd goed te bereiken. In het begin wel heel goed, later kreeg ik steeds niemand aan de lijn. Ik zal de persoon dan aanraden te mailen en anders vaak genoeg te bellen

Judith Van Eijk

Kundig, vriendelijk, realistisch, geduldig, eerlijk, goede ervaring!

Lynn

Zeer professioneel, er is ruimte voor een grapje. Ze neemt me erg serieus ik voel me gehoord. De oefeningen die ze meegeeft helpen ook echt.

Jeffrey

Na een heftige kramp aanval 1,5 jaar geleden vertrouwde ik mijn lichaam niet, ook tijdens het doen van een oefening bij een collega van mijn laatste fysio therapeut. nadat mijn laatste... Na een heftige kramp aanval 1,5 jaar geleden vertrouwde ik mijn lichaam niet, ook tijdens het doen van een oefening bij een collega van mijn laatste fysio therapeut. nadat mijn laatste fysiotherapeut eerst uitleg had gegeven over de neuropatsche zenuwpijn, nam hij bij mij mijn angst weg. Toen een plan opgesteld wat met als doel weer een beetje sporten en hobby’s uitoefenen en dat is gelukt

Ik heb er vertrouwen in dat hij weet wat hij doet, er zit vooruitgang in, luistert naar mij, geeft goed advies

Is ook heel erg behulpzaam in welke vorm dan ook. De uitleg die gegeven wordt, je voelt je helemaal op je gemak, de klik is er vanaf het begin dat geeft je ook een hoop zelfvertrouwen.
Is ook heel erg behulpzaam in welke vorm dan ook.
Ik zou de fysiotherapeut zeker aanbevelen bij vrienden en kennissen.

Noah, inventariseerde eerst het probleem, checkte elke week status van de problemen, gaf onder begeleiding elke week nieuwe oefeningen in lijn met de gemaakte progressie. Bleef wel uitdagen en gaf... Noah, inventariseerde eerst het probleem, checkte elke week status van de problemen, gaf onder begeleiding elke week nieuwe oefeningen in lijn met de gemaakte progressie. Bleef wel uitdagen en gaf ook oefeningen en instructies om de blessure in de toekomst te voorkomen. Daarnaast empathisch op een correcte manier. Kortom top Fysio. Hopelijk hoef ik er nooit meer gebruik va te maken, maar bij klachten weet ik jullie te vinden

Allereerst het intake gesprek en de daarop bepaalde diagnose en behandeling. Buiten Noah 's kwaliteiten als fysiotherapeut is Noah een bijzonder vriendelijk emphatisch persoon die zeer goed kan... Allereerst het intake gesprek en de daarop bepaalde diagnose en behandeling. Buiten Noah 's kwaliteiten als fysiotherapeut is Noah een bijzonder vriendelijk emphatisch persoon die zeer goed kan luisteren en weet wat hij doet. Wat mij betreft een geweldige combinatie voor een fysiotherapeut.

Vriendelijk, doortastend, enthousiast, professioneel, denkt in mogelijkheden, helpt om fysiek sterker te worden maar kan goed inschatten waar de grenzen liggen