Marien

Dit is onze 4e reis met Mooi Vakanties. Stuk voor stuk mooi reizen met verblijf op prachtige, unieke locaties!

Pieter Aalbers

Professioneel een eerlijke communicatie.

Ruud Kessels

Wat een reis was dat! Ons brein zit vol indrukken, herinneringen, gedachten en mind pictures. We hadden deze drie wekelijkse avontuurlijke roadtrip door Sri Lanka niet kunnen doen zonder jullie... Wat een reis was dat! Ons brein zit vol indrukken, herinneringen, gedachten en mind pictures. We hadden deze drie wekelijkse avontuurlijke roadtrip door Sri Lanka niet kunnen doen zonder jullie geweldige hulp. Dankzij de goede adviezen en reisplanning naar prachtige locaties hebben ons een schitterend inzicht gegeven in dit prachtige land. Smaakt naar meer, dus sparen voor het volgende avontuur!

Fam van Wonderen

Goede bereikbaarheid en klantgericht. Veel kennis over Zuid Afrika. Goede suggesties en voorstellen. Handige informatie na boeking.

Sander van Zwienen

Wij hebben een fantastische reis gemaakt door Vietnam. Alles was perfect geregeld. De transfers, de hotels en gidsen ter plekke. Tijdens onze vakantie werd Vietnam getroffen door een Tyfoon waardoor... Wij hebben een fantastische reis gemaakt door Vietnam. Alles was perfect geregeld. De transfers, de hotels en gidsen ter plekke. Tijdens onze vakantie werd Vietnam getroffen door een Tyfoon waardoor ons verblijf in Ha Long Bay moest worden ingekort. Super hoe er door Mooi vakanties een transfer, vervangend hotel en vervangende vlucht zijn geregeld!

Inge

Vriendelijk en kundige medewerkers. Ze hebben voor ons mooie accommodaties voor Thailand geregeld. Prettige communicatie.. De persoonlijke link en beschrijving van de reis is ook heel mooi (en uniek).

Peter Bierens

Zeer professioneel: (1) veel kennis over het land van bestemming, (2) zaken uitstekend geregeld en (3) goede zorg voor, tijdens en na de vakantie reis.

Luc Meessen

Wederom een super vakantie gehad. Mooi vakantie denkt graag mee in het organiseren van onze reizen. Op al onze vragen is wel een oplossing verzonnen. Dank wederom!

Fam. Rens

Al weer een fantastische vakantie gehad door de goede keuzes & organisatie van Mooi vakanties!

Sneijer Dick

Een club die prima adviezen geeft en het vervolgens prima organiseert.