karlijn lussing

Bedankt Thom! super snel en duidelijk geholpen

Joost Zwart

Mooi programma

Robert van den Heuvel

De helpdesk van Moneymonk is top!

Robin Gelici

Geweldig boekhoud systeem, zelfs een rittenregistratie.

Maarten Gnoth

Snel, persoonlijk en professioneel opgevolgd en probleem naar tevredenheid opgelost. Ik blijf een zeer tevreden MoneyMonk gebruiker.

Henk ter Harmsel

Geweldige tool die me echt helpt bij het bijhouden van mijn uren, maken van facturen, automatische koppeling met mijn bank en het doen van mijn aangifte.

Eugenie de Roij

Super eenvoudig om je boekhouding zelf te regelen, erg fijn programma. Had ervaring met een ander programma opgedaan, maar vind dit veel fijner.

J. van der Heide

Wederom goed en snel geholpen met een vraag over boekingen in Moneymonk. Dank!

Robert van Dieën

Wow, ik vind dit systeem echt fantastisch. In een handomdraai had ik mijn boekhouding ingericht, terwijl dat bij andere systemen alleen maar gedoe was. Blij met MoneyMonk!

Paulien Haakma

Ik gebruik MoneyMonk nu een halfjaar en ben heel erg tevreden. Ik vind het een geweldig en zeer gebruiksvriendelijk programma om mijn financiële administratie te doen.
Buitengewoon behulpzaam...
Buitengewoon behulpzaam zijn alle instructievideo's. Daarnaast is de mogelijkheid om een vraag via een ticket te stellen heel erg fijn. Moneymonk medewerkers reageren snel en denken ook echt met mij mee. Mijn eigen accountant heb ik toegang verleend tot mijn Moneymonk boekhouding en ook voor haar is dit nu een overzichtelijk geheel om elk kwartaal de BTW aangifte te doen en mijn jaarrekening te maken. Mijn boekhouding vond ik altijd een vervelende en ingewikkelde klus om te doen. Maar met Moneymonk is het bijhouden van mijn administratie geen enorme toestand meer.