Leuk bedrijf, goede service

Alles is naar wens verlopen. Het bedrijf denkt erg goed mee zowel op kantoor als op locatie. Erg tevreden!

Frans van Roosmalen

Na een super gesprek met Tim hebben wij uiteindelijk gekozen voor Mobiel Casino Nederland. Ze hebben erg mooie tafels en super leuke en representatieve croupiers. De communicatie verliep vlot en... Na een super gesprek met Tim hebben wij uiteindelijk gekozen voor Mobiel Casino Nederland. Ze hebben erg mooie tafels en super leuke en representatieve croupiers. De communicatie verliep vlot en naar wens, met andere woorden een super bedrijf!

Youri

Een waardevolle toevoeging op elk feest

Jerry Loderus

Communicatie in het voortraject liep soepel en op de avond zelf zijn alle afspraken nagekomen.

Het was een goed feest, mede dankzij de inzet van MCN. Bedankt.

Freek Wellink

Leuke gasten die er een echt feest van hebben gemaakt. Tot volgend jaar!

Denise van Dinteren

Fijne partij om mee te werken. Energieke mensen die afspraken nakomen en waarmaken wat er op de website staat.

Max de Geus

Het was eigenlijk alsof we in een echt casino stonden, maar dan wel in onze eigen loods.

Gillian van Wijk

Ik heb mijn aanvraag besproken met Tim. Adhv zijn advies zijn we tot een mooi casino assortiment gekomen. De speeltafels zagen er precies zo uit als op de foto en we hebben een leuke avond gehad.