Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

CreAnoeska

Slecht. Binnen een jaar al drie keer de container niet geledigd volgens afspraak.

Beschrijf hier uw ervaring

Telefonisch heel slecht bereikbaar.

Overleg bij problemen met je klant. Nu wordt een oplossing eenzijdig opgelegd.

Reactie MKB-Afval.nl:

Beste,
Bedankt dat u meerdere malen de moeite neemt voor uw review.
Het is ons duidelijk dat u niet tevreden bent over bepaalde dingen.
Op dit moment is het ontzettend bedrijvig bij ons. Dat is natuurlijk heel fijn voor ons, maar zorgt er soms ook voor dat het wat langer duurt voordat wij u telefonisch te woord kunnen staan. Wij vermelden daarom op onze website dat mailcontact onze voorkeur heeft, zodat wij sneller kunnen zoeken naar een oplossing en u sneller weer tevreden gesteld bent.
Vanwege de corona crisis zijn er veel routes die uitvallen, simpelweg omdat veel van onze klanten de deuren moeten sluiten. Maar er zijn ook veel routes die erbij komen. Dit vraagt om flexibiliteit en zorgt voor extra druk op de planning en bij onze chauffeurs.
In uw geval redde onze chauffeur het helaas niet de route af te krijgen. U bent hierover geïnformeerd, echter niet tevreden geweest met het bericht. Helaas speelt in sommige situaties overmacht een rol. Uw container staat alsnog ingepland voor aanstaande dinsdag, zoals dat u ook telefonisch en per mail is bevestigd.
Team MKB-afval.nl

Score voor MKB-Afval.nl: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Afgenomen dienst: