Assortiment
Winkeluitstraling
Deskundig advies
Bezorging

E Bosma

Wij zijn heel tevreden met onze aankoop ook de aflevering was ook naar wens

Het personeel was heel klant vriendelijk

Nee alles ging naar wens

Klantvriendelijkheid, prettige mensen, oplossing gericht

n/a

Weijsenborn

Heel plezierig. een aanrader

vriendelijke en deskundige bediening. Veel tijd voor de klant, mooie winkel en mooie producten

Verkerk

Middelman Wonen heb ik ervaren als een uitstekend bedrijf met een mooi assortiment voor een redelijke prijs waar serviceverlening zeer hoog in het vaandel staat. Deze servicegerichte houding wordt... Middelman Wonen heb ik ervaren als een uitstekend bedrijf met een mooi assortiment voor een redelijke prijs waar serviceverlening zeer hoog in het vaandel staat. Deze servicegerichte houding wordt uitgedragen door echt alle medewerkers waar ik mee te maken heb gehad. Mijn complimenten!

Ook tot na sluitingstijd werden we zonder haast prima gholpen door de verkoopster.
Na een mail over een klein foutje werd direct de volgende ochtend teruggebeld en het ontbrekende onderdeeltje met kerende post opgestuurd.
De afleverperiode was ruimschots korter dan toegezegd.
Voor het afleveren werd een specifiek tijdstip afgesproken en keurig op tijd geleverd en vakkundig gemonteerd.
Bij de dinerbon die we kregen bij de bestelling van de bank was echt alles ( incl. drank en koffie) inbegrepen. Chique om zo een actie te doen!

g.p.cuperus soest

We zijn dik tevreden. We hebben al veel meubelen van uw bedrijf en we hebben geen enkele klacht. We bevelen uw bedrijf altijd al aan.

We zijn al lang bekend met de goede en correcte service/behandeling bij Middelman wonen en kiezen daarom altijd bij aanschaf van meubels e.d. ook bij Middelman langs te gaan.

Mee denken

de leur

Goede ervaring

klant vrindelijk en goede voorlichting.

Goede informatie en precies wat we zochten.

Het is een lokaal bedrijf wat het vertrouwen wekt.

De orderbevestiging was een schetsje. Dat kan professioneler.

WVH

Top!

Goede vriendelijke ontvangst ,prettig gesprek met goede informatie , Reeele verwachtingen gewekt .
Goede afspraken over order en prijs . Met een fijn gevoel naar buiten . Levertijd korter als aangegeven . Zeer correcte levering en garantieafspraak! Meubelen zijn top in gebruik !