Assortiment
Levertijd
Winkeluitstraling
Deskundig advies
Bezorging

Salontafel gemonteerd, Met vlekken afgeleverd.

Goede ervaring.

Meedenken met de klant.

A. Thoma

Prettige winkel, goed advies, vrij ruim assortiment.

Ruitenbeek

Vriendelijk geholpen , mooie winkel, helaas zijn er een aantal puntjes nog niet opgelost, maar begrijp dat er aangewerkt wordt, en hop dat het eind januari, begin februari opgelost zal zijn.

Vriendelijk geholpen , en goed advies bij het maken van onze keus.

Er zijn helaas toch en aantal puntjes die nog niet zijn opgelost. Maar lastig te beoordelen , fouten maken is menselijk.

Goed, ook medewerking met de adviseur voor raambekleding

Verkoopster begreep snel mijn wensen

Nee

J.A.M. Voorhorst

Alles is uitstekend verlopen. Prima dus. Het tijdstip dat mijn bank zou komen was zelfs eerder dan de afspraak. Nogmaal Top!

Het is een prachtige zaak en wordt vriendelijk geholpen. Het fijne was dat je eerst zelf kon rondkijken.

Het was prima

Wij konden op ons gemak rondkijken en werden bij ons 1e bezoek aangesproken door een oudere medewerkster. Niet opdringerig, alle ruimte voor advies. Twee weken later gingen we terug om de bank aan... Wij konden op ons gemak rondkijken en werden bij ons 1e bezoek aangesproken door een oudere medewerkster. Niet opdringerig, alle ruimte voor advies. Twee weken later gingen we terug om de bank aan te schaffen. Wederom goed ontvangst. Koffie/thee werd aangeboden. Kortom, persoonlijk en prettig.
Aflevering werd door de heren met de nodige behoedzaamheid gedaan.

Persoonlijke benadering.

persoonlijke aandacht.

Een prettige ervaring en een goede bank gekocht

De tijd genomen

Dhr Fokker

Goede 'klik' met de verkoper, die ons uitstekend heeft geadviseerd en begeleid met onze aankoop.

Prima verkopergetroffen die ons fijn heeftgeholpen.

Geen.