Assortiment
Winkeluitstraling
Deskundig advies
Bezorging

Jan van der Smissen

We hebben nu onze tweede bank bij jullie gekocht. Prijs / kwaliteit verhouding is voor ons goed. Prettige sfeer in de zaak.

De klantvriendelijkheid . Rust en zorgvuldig in omgang zonder stijf te zijn.

Iets meer informatie over het onderhoud van de bank zou welk zijn.

Antoinette Andeweg

Deskundige en vriendelijke medewerkers. Verkopen niet alleen, maar geven ook gericht advies en gaan direct op klachten in.

M.J. Lens Buhrer- Tavenier

Hierbij onze bevindingen bij het winkelen bij Middelman wonen.We hebben in verloop van tijd regelmatig meubels en dergelijke dingen gekocht,waar we tot nu toe erg blij mee zijn.En als we iets nieuws... Hierbij onze bevindingen bij het winkelen bij Middelman wonen.We hebben in verloop van tijd regelmatig meubels en dergelijke dingen gekocht,waar we tot nu toe erg blij mee zijn.En als we iets nieuws willen kopen gaan we eerst bij Middelman kijken.

De service is goed,want als er iets ergens aan mankeert dan word het zo goed mogelijk opgelost.

Geen idee

M. Van't Klooster

Bij binnenkomst werden we begroet en gevraagd of we geholpen wilden worden of dat we eerst keken. Bij vragen konden wij ze alsnog aanschieten. We kregen te maken met 2 verkopers, hetgeen achteraf... Bij binnenkomst werden we begroet en gevraagd of we geholpen wilden worden of dat we eerst keken. Bij vragen konden wij ze alsnog aanschieten. We kregen te maken met 2 verkopers, hetgeen achteraf niet prettig bleek te zijn. We werden namelijk gebeld dat de order niet goed was gegaan en of we bereid waren € 75,00 meer te betalen. Ik vond dat hier de fout lag bij de verkoper, maar om gekissebis te voorkomen heb ik uiteindelijk toegestemd. Ben toch blij dat ik dit nog van me af mag schrijven. Dit hadden jullie intern op moeten lossen.

De klantvriendelijkheid.

Zoals ik ook al in mijn ervaring heb vermeld, vind ik dat een klant niet achteraf geconfronteerd moet worden met een prijsverhoging. De vakbekwaamheid van de verkoper komt hiermee zeker in het geding.

Prima service,prettig ingerichte showroom.

Veel keuze uit diverse merken

Helene Roos

Goede ervaring bij het kopen van een bank en stoelen. Prettige service, ook bij een door ons aangevraagde nacontrole.

M.A. Cramer

Op zoek naar eetkamerstoelen kregen wij de goede informatie en een goed advies. De uitgekozen stoelen mochten wij

Frans-Jan Stoker

Prettige verkoper.

W.J. Keeven

Prettig, vakkundig en klantvriendelijk

De verkoopster(mevr. Jannie) nam alle tijd voor ons en liep zelfs met de stoelen te sjouwen !! m.a.w. zeer klantvriendelijk

kan niets bedenken