Assortiment
Winkeluitstraling
Deskundig advies
Bezorging

antoinette andeweg

Tot nu toe is mijn ervaring zeer positief.

C. v.d. Haar

Keurige behandeling. Goede klantenservice. Komen afspraken na. Uniek in deze tijd!

Ontzettend vriendelijk geholpen en er wordt mee gedacht als je b.v. een lichamelijk probleem hebt met het kopen van een stoel of bank. In ons geval nekklachten. Perfekt!

Nee, Zou zo vooral doorgaan!

hoffer

Vriendelijk

alleen al het feit dat mijn oude bank, weliswaar tegen vergoeding, kan worden meegenomen is een extra reden om weer terug te komen!

Koning

Rustig rond kunnen kijken. Personeel hield ons van afstand in de gaten, zodat we wel met vragen terecht konden.

Geen (merkbaar) concurentie tussen personeel. We werden door 1 iemand geholpen. Toen we hierna nog rondkeken werden we ook door collega's vriendelijk te woord gestaan.

?

R. Eijndhoven

Zeer positief

goed advies
overzichtelijk assortiment
zeer vriendelijk personeel
afspraken worden prima nagekomen

De ervaring met Middelman Wonen/ Montel is een positieve ervaring.

We wisten eigenlijk precies was wij wilden!
Het was dus een kwestie van de bestelling noteren. Uiteindelijk hebben wij er toch ook een salontafel bijbesteld, hierin kregen wij een goed advies.

De dag dat wij er waren, waren er problemen met de lift. Naar boven ging het prima wij konden alleen niet naar beneden. Nou was dat voor ons niet zo'n probleem maar mijn tante met zware COPD was... De dag dat wij er waren, waren er problemen met de lift. Naar boven ging het prima wij konden alleen niet naar beneden. Nou was dat voor ons niet zo'n probleem maar mijn tante met zware COPD was mee en voor haar gaf dit dus wel problemen.

Nette zaak en goed advies gekregen.

Sprangers

Goede communicatie

Wij kochten voor een aanzienlijk bedrag maar ....een onderhoud product voor stoelen moest worden bijbetaald!

Brenda Jansen

De eerste ervaring is gelijk een goede ervaring. wij zijn zeer blij met het door ons bestelde produkt

A Kraamer

Dit bedrijf springt zeker er uit, omdat het moderne meubels/uitstraling heeft. En mooi geëtaleerd staat en zeker niet te vol en zo komt elke meubelstuk tot z'n recht.

Moderne
Ruimtelijke uitstraling ook van buiten af.

Niet direct op de klant aflopen, wat wel goed is gedag zeggen.