Content
Deskundigheid
Informatie op de CMS website
Bedieningsgemak CMS

tanteLouise

We hebben goede ervaringen met Merit Media. Ze denken erg goed mee en zijn makkelijk te bereiken. Ook worden we goed op de hoogte gehouden van alle nieuwe templates, die erg leuk zijn!

Merit Media is erg klantvriendelijk. Als er een vraag is krijgen we meestal direct een reactie en het is fijn om altijd met dezelfde persoon contact te hebben. Hierdoor is de drempel laag om vragen... Merit Media is erg klantvriendelijk. Als er een vraag is krijgen we meestal direct een reactie en het is fijn om altijd met dezelfde persoon contact te hebben. Hierdoor is de drempel laag om vragen te stellen.

Bij sommige 'Roll your own' templates zou het fijn zijn als er iets meer aanpassingsmogelijkheden zijn. Denk aan het aanpassen van de achtergrond of andere afbeeldingen die 'vast' staan.

Reactie Merit Media:

Bedankt voor de beoordeling, we nemen de verbeterpunten ter hand.

Monique van Dorth/Oogcentrum Noordholland

Enthousiast en zeer behulpzaam

Snel reageren op vragen, vriendelijk

Bedankt voor de review!

SMO Breda

Wij hebben tot nu toe een zeer positieve ervaring met Merit Media! Actueel in het CMS systeem, goed te bereiken, denken altijd met je mee en weten goed wat ze leveren en hoe dit juist in te zetten.... Wij hebben tot nu toe een zeer positieve ervaring met Merit Media! Actueel in het CMS systeem, goed te bereiken, denken altijd met je mee en weten goed wat ze leveren en hoe dit juist in te zetten. Het resultaat op het scherm is genieten!

Altijd te bereiken, denken goed met je mee, mooi resultaat op het scherm.

De standaard filmpjes zijn soms wat oud.

Reactie Merit Media:

Bedankt voor de beoordeling!

pauline

Vanaf eerste kennismaking tot en met het live gaan is ons bedrijf fantastisch begeleid. Nu wij al een tijdje live zijn is Merit Media ook altijd beschikbaar voor al mijn vragen en domme acties recht... Vanaf eerste kennismaking tot en met het live gaan is ons bedrijf fantastisch begeleid. Nu wij al een tijdje live zijn is Merit Media ook altijd beschikbaar voor al mijn vragen en domme acties recht te zetten ;-)

meedenken, oplossen van problemen, sterke klantendesk iedereen kan je helpen en weet wat er speelt binnen ons bedrijf

is al veel maar nog meer engelstalige templates, en templates waar je tekstvlakken kan aanpassen ipv een groot tekstvlak die soms maar 1 zinnetje bevat ............

Reactie Merit Media:

Bedankt voor jouw complimenten, Pauline. Het internationale karakter van jullie project geeft een extra dimensie om medewerkers 'all over the world' te informeren met ons systeem. Wij zullen de... Bedankt voor jouw complimenten, Pauline. Het internationale karakter van jullie project geeft een extra dimensie om medewerkers 'all over the world' te informeren met ons systeem. Wij zullen de verbeterpunten ter hand nemen.

Raben

Erg fijne samenwerking.

Managing expectations,
Professionaliteit,
Klantgericht,
Ontwikkelsnelheid

Weinig wezenlijks.
Er is nog een aantal puntjes te optimaliseren in het CMS.

Reactie Merit Media:

Dank, Steven, voor jouw beoordeling. We zijn heel blij met jouw kritische blik en complimenten. Je bent voor ons een uitstekende sparring partner hoe we alles nog beter kunnen doen/maken.

Raben Netherlands B.V.

Ik heb een uitstekende ervaring met dit bedrijf, goede en snelle service, altijd vriendelijk, en pikken snel dingen op en passen hun service daarop aan

Als ik een presentatie heb gemaakt en er klopt iets niet zoals een datum of tijd dan krijg ik direct een telefoontje, en helpen ze me heel goed.

Geen, Ga zo door!!!

Reactie Merit Media:

Bedankt voor de positieve beoordeling Ans!

Onze Lieve Vrouwelyceum

Ik werk pas sinds februari 2015 met TINS dus echt ervaringen met Merit Media heb ik niet. Ik heb de onderwerpen die ik eigenlijk nog niet kan beoordelen met 'redelijk' beoordeeld en waar mogelijk... Ik werk pas sinds februari 2015 met TINS dus echt ervaringen met Merit Media heb ik niet. Ik heb de onderwerpen die ik eigenlijk nog niet kan beoordelen met 'redelijk' beoordeeld en waar mogelijk met 'N.v.t.'.

Van wat ik heb meegekregen is Merit Media erg betrokken bij zijn klanten.

Reactie Merit Media:

Bedankt voor de beoordeling!

Pauline Tibosch / Prise d'eau Golf

Ik heb 5 maanden de Narrowcasting van Prise d'eau Golf bij gehouden. Heb goede ervaringen opgedaan met dit Merit Media. Zodra er iets mis was, kreeg ik hier ook gelijk feedback over om het aan te... Ik heb 5 maanden de Narrowcasting van Prise d'eau Golf bij gehouden. Heb goede ervaringen opgedaan met dit Merit Media. Zodra er iets mis was, kreeg ik hier ook gelijk feedback over om het aan te passen. Andersom, als er bijvoorbeeld een storing was, werd deze snel verholpen.

Snelle en eenvoudige manier om de narrowcasting aanpassen of producten toe te voegen.

De opmaak van een ''dia'' is vrij standaard waardoor we sommige producten niet altijd goed weer kunnen geven. Tip is dus: meer mogelijkheden voor de opmaak.

Reactie Merit Media:

Hoi Pauline, bedankt voor jouw beoordeling. De mogelijkheden voor de opmaak hebben we de afgelopen periode sterk uitgebreid. We hopen uiteraard naar alle tevredenheid!

BghU

Heel tevreden over systeem, onderhoud en ook de ondersteuning vanuit TMD

Het systeem is heel gebruiksvriendelijk en biedt een ruime bibliotheek aan beelden en regelmatig wisselende presentaties. Als gebruiker kost het ons hierdoor weinig tijd en inspanning om continue... Het systeem is heel gebruiksvriendelijk en biedt een ruime bibliotheek aan beelden en regelmatig wisselende presentaties. Als gebruiker kost het ons hierdoor weinig tijd en inspanning om continue een aantrekkelijke en afwisselende speellijst te tonen. En lukt het even niet zelf, dan staat de ondersteuning vanuit TMD direct klaar om hulp te bieden. Kortom: een tevreden klant!

Nog niet, aanvullende verzoeken (bijv. over het verjaardagstemplate en het (later) tonen van verjaardagen die in het weekend vallen) zijn tot nu toe snel opgepakt.

Reactie Merit Media:

Hartstikke bedankt voor de beoordeling. Fijn om te horen dat jullie tevreden zijn met onze dienstverlening!

Gebr. Griekspoor BV

Goede ervaring.

Het is een makkelijk en mooie manier om informatie te delen.

Selecties maken.
Bijvoorbeeld totaallijst wat er in archief staat.
Rubriceren van gemaakte RYO, zodat een overzicht gemaakt kan worden naar type/soort.

Reactie Merit Media:

Bedankt voor de beoordeling. De verbeterpunten zullen we met je op pakken.