1919 beoordelingen

1919 Reviews

Coby Ouwerkerk

Voor mijn moeder op zoek naar een rollator kwam ik bij jullie terecht.
De volgende dag had ik hem al.

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

Voor mijn moeder op zoek naar een rollator kwam ik bij jullie terecht.
De volgende dag had ik hem al.

N de Nekker

Jis en Fred van der Sluis

B

Teleurstellend

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

Via de website een hoofdkussen besteld. Echter, de bestelde maat bleek na betaling niet leverbaar te zijn. Derhalve toegezegd 1 maat kleiner te willen. Helaas werd hierna een geheel andere maat... Via de website een hoofdkussen besteld. Echter, de bestelde maat bleek na betaling niet leverbaar te zijn. Derhalve toegezegd 1 maat kleiner te willen. Helaas werd hierna een geheel andere maat verzonden. Op het verzoek van mij om hun fout te herstellen en voor een juiste maat te zorgen werd uitsluitend gereageerd dat dit niet mogelijk was. De enige oplossing was het kussen te retourneren. Jammer dat je als klant aan het kortste eind trekt wanneer Medicomfort zelf twee fouten maakt.

B

Jis en Fred van der Sluis

N de Nekker

Ria de Ridder

Ria de Ridder

Alette

Mooie prijs/kwaliteit verhouding, snelle levering en goede service.

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

Ik bestelde 2 keer een schouderband die de rug rechthoudt. En koos voor deze website vanwege de gratis retour service, omdat mijn aangekocht artikel moeilijk te beoordelen valt op afstand of de maat... Ik bestelde 2 keer een schouderband die de rug rechthoudt. En koos voor deze website vanwege de gratis retour service, omdat mijn aangekocht artikel moeilijk te beoordelen valt op afstand of de maat goed is.