1919 beoordelingen

1919 Reviews

Angelie Punt

Snelle en correcte levering van de producten.

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

Omdat een goedkopere kniesteun niet leverbaar was werd een duurdere voor dezelfde prijs geleverd.Verder: goede voorlichting en snelle levering.

Angelie Punt

Verder: goede voorlichting en snelle levering.

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

Verder: goede voorlichting en snelle levering.

Richard

Richard

H.kaijser

Eenmaal besteld, vlotjes in huis !

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

een opmerking had ik wel: het kan aan mij liggen maar wat ik niet vond was dat als ik een foute bestelling had geplaatst in mijn mandje,ik het niet zomaar kon verwijderen.uitloggen en weer inloggen... een opmerking had ik wel: het kan aan mij liggen maar wat ik niet vond was dat als ik een foute bestelling had geplaatst in mijn mandje,ik het niet zomaar kon verwijderen.uitloggen en weer inloggen was de oplossing die ik zelf deed.eenmaal het goede product besteld ging alles vlotjes.En ja de volgende dag in huis ! geweldig !

H.kaijser

Een opmerking had ik wel: het kan aan mij liggen maar wat ik niet vond was dat als ik een foute bestelling had geplaatst in mijn mandje,ik het niet zomaar kon verwijderen.uitloggen en weer inloggen... Een opmerking had ik wel: het kan aan mij liggen maar wat ik niet vond was dat als ik een foute bestelling had geplaatst in mijn mandje,ik het niet zomaar kon verwijderen.uitloggen en weer inloggen was de oplossing die ik zelf deed.

G.Zegeren

G.Zegeren

Astrid

Super

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

Top bedrijf. Vriendelijke en behulpzame medewerkers die echt met je meedenken en niet proberen af te schepen met standaard antwoorden.

Astrid