1919 beoordelingen

1919 Reviews

Harmina

Harmina

Monique Parsons

Snelle en goede bezorging. Tijdens telefonisch contact goed geholpen door vriendelijke, vrolijke meneer.

M. T. Lumalesil

5.00

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

zoals hierboven reeds vermeld: goede service

Els

4.00

wat ik heb besteld is geleverd binnen de afgesproken tijd

Yvette van den born

Top

maria

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

zeer snelle service: helemaal blij mee.Helaas heb ik wel veel tijd moeten besteden op internet om het gezochte artikel te vinden. Artikel in een ander land via de apotheek aldoor gekocht en wilde... zeer snelle service: helemaal blij mee.Helaas heb ik wel veel tijd moeten besteden op internet om het gezochte artikel te vinden. Artikel in een ander land via de apotheek aldoor gekocht en wilde het in Nederland via internet ook kopen. Fabrikant Thuasne voert voor hetzelfde artikel een ander nummer in een ander land? Het scheelde nl 1 cijfer.Zoeken op de fabrikant naam leverde niet snel resultaat op. Kortom vindbaarheid van medicomfort.nl kan mijns inziens verbeterd worden.

maria

Zeer snelle service: helemaal blij mee.
Zeer snelle service: helemaal blij mee.

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

zeer snelle service: helemaal blij mee.
zeer snelle service: helemaal blij mee.

Yvette van den born

Els

Wat ik heb besteld is geleverd binnen de afgesproken tijd

wat ik heb besteld is geleverd binnen de afgesproken tijd