1919 beoordelingen

A.J.G, van Kuijk

Uitstekend

v.d. Steeg

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

Na een vergissing waardoor ik een verkeerde maat ontving is nog dezelfde dag een nieuw product verzonden.

v.d. Steeg

A.J.G, van Kuijk

Alette

Ik bestelde 2 keer een schouderband die de rug rechthoudt. En koos voor deze website vanwege de gratis retour service, omdat mijn aangekocht artikel moeilijk te beoordelen valt op afstand of de maat... Ik bestelde 2 keer een schouderband die de rug rechthoudt. En koos voor deze website vanwege de gratis retour service, omdat mijn aangekocht artikel moeilijk te beoordelen valt op afstand of de maat goed is.

Suze

Suze

Janet

Goed. Ik ben blij dat ze het product konden leveren.

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

Minpuntje was dat op de website een product stond aangemerkt als op voorraad", terwijl naderhand bleek dat het besteld moest worden bij de leverancier. Dit bestellen is vervolgens keurig gebeurd en... Minpuntje was dat op de website een product stond aangemerkt als op voorraad", terwijl naderhand bleek dat het besteld moest worden bij de leverancier. Dit bestellen is vervolgens keurig gebeurd en ik kreeg mijn product netjes toegezonden."

Janet

Minpuntje was dat op de website een product stond aangemerkt als "op voorraad", terwijl naderhand bleek dat het besteld moest worden bij de leverancier. Dit bestellen is vervolgens keurig gebeurd en... Minpuntje was dat op de website een product stond aangemerkt als "op voorraad", terwijl naderhand bleek dat het besteld moest worden bij de leverancier. Dit bestellen is vervolgens keurig gebeurd en ik kreeg mijn product netjes toegezonden.

Monique Parsons

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

Snelle en goede bezorging. Tijdens telefonisch contact goed geholpen door vriendelijke, vrolijke meneer.