Melissa

Snelle en nette levering!

Richard Gorter

Alles perfect

🔥🔥

Robert

30 zakken beuken worden in een boxpalet geleverd! Bijna meer afvalhout dan haardhout

Beste klant,
Bedankt voor uw review! Wij zorgen er inderdaad voor dat de zakken goed worden verpakt, omdat de bestelling anders niet volledig bij onze klanten aankomt.
Onze excuses voor het...
Beste klant,
Onze excuses voor het ongemak en veel stookplezier gewenst! 🔥
Met warme groet,
Maxhout.nl

Ellen

🔥

C Went

Bezorger buitengewoon niet-oplossingsgericht om de 2 kuub hout de garage in te krijgen. Drempel van 1cm was onoverkomelijk obstakel.
Oplossing om de pallet onder afdak te zetten werd met veel...
Oplossing om de pallet onder afdak te zetten werd met veel tegenzin uitgevoerd. Onvriendelijk.
Hout is uitstekend!

Bedankt voor uw review!
Onze excuses dat de chauffeur niet-oplossingsgericht was en de levering niet goed verliep.
Het vervoeren van een pallet over een drempel kan...
Bedankt voor uw review!
Het vervoeren van een pallet over een drempel kan inderdaad problemen opleveren, daarom beschrijven we dat plaatsing altijd in overleg met de chauffeur gaat. Het is namelijk lastig voor ons om dit van een afstandje te beoordelen.
Desondanks is een klantvriendelijke houding wel het minste wat de chauffeur kan doen, onze excuses hiervoor.
Veel stookplezier gewenst! 🔥
Met warme groet,
Maxhout.nl

Peter

Snelle levering en goede kwaliteit hout.

Bedankt voor uw review! 🔥

Kapitein

Kwaliteit hout is heel goed. Alles wordt volgens afspraak geleverd.

Veel stookplezier gewenst! 🔥

Wouter Koolschijn