W. Den Hartog

Prima product( gedroogde mix haardhout) ; vlotte levering.

Veel stookplezier gewenst! 🔥

Hylco Hoogendoorn

Keurig geleverd en vlot ook

Bedankt voor uw review! Veel stookplezier gewenst 🔥

Jan

Voor de eerste keer besteld, stevige pallet met gedroogd eiken. Ziet er goed uit en is droog, direct klaar om te stoken.

Goed om te horen. We wensen u veel stookplezier! 🔥

Rita Heijnen

Prima ervaring met Max Hout , snelle levering en heel goed hout

Hartelijk bedankt voor uw review! Veel stookplezier gewenst! 🔥

Inez

In 1 woord: Top !

Bedankt voor uw beoordeling. Veel stookplezier gewenst! 🔥

M. Ros

De ervaring met Max Hout is prima. Snelle levering mogelijk. Alleen de aflevering liet te wensen over. ‘s Ochtends zou ik een mailtje ontvangen met de tijdsindicatie en daarna, vlak voor levering,... De ervaring met Max Hout is prima. Snelle levering mogelijk. Alleen de aflevering liet te wensen over. ‘s Ochtends zou ik een mailtje ontvangen met de tijdsindicatie en daarna, vlak voor levering, een belletje van de chauffeur. Geen van beide is gebeurd. Totaal onverwachts stond de chauffeur 9.09 uur voor de deur. Zonder voorafgaande kennisgeving was ik hier niet blij mee. Een eerdere levering doorMax Hout is wel goed verlopen. Een mailtje en een telefoontje wat op deze manier goed werkt.

Beste klant,
Beste klant,
Bedankt voor de terugkoppeling! Onze excuses dat er geen communicatie heeft plaatsgevonden voor levering. Begrijpelijk, we zullen dit opnemen met de desbetreffende vervoerder.
Desondanks veel stookplezier gewenst 🔥

Plooij