Rotmans

Ik had 15 zakken besteld. De zakken zijn heel klein (de helft van wat ik gewend ben) Wordt tot de deur gebracht met pallet. Na aandringen namen ze de pallet mee terug. Niet bepaald... Ik had 15 zakken besteld. De zakken zijn heel klein (de helft van wat ik gewend ben) Wordt tot de deur gebracht met pallet. Na aandringen namen ze de pallet mee terug. Niet bepaald milieuvriendelijk. Hout is wel goed.

Beste klant,
U geeft aan dat u minder hout heeft ontvangen dan u gewend bent. Is dit in vergelijking met een eerdere bestelling? Ik kan het in uw bestelhistorie niet herleiden.
De pallet...
Beste klant,
De pallet wordt normaliter inderdaad niet mee terug genomen, omdat dit veel transportkosten met zich meebrengt. Het is dan ook uitzonderlijk dat de chauffeur dit wel heeft gedaan.
Desondanks veel stookplezier gewenst!

Schaap

Netjes en snel geleverd, maar het hout is best wel duur

Beste klant,
Fijn dat de levering goed is verlopen!
We kunnen inderdaad bevestigen dat het hout prijzig is op dit moment.
Dit komt doordat er schaarste is op de markt en de prijzen voor...
Beste klant,
Fijn dat de levering goed is verlopen!
We kunnen inderdaad bevestigen dat het hout prijzig is op dit moment.
Dit komt doordat er schaarste is op de markt en de prijzen voor inkoop en transport ook flink zijn gestegen (en nog steeds stijgen). Dit werkt door in de verkoopprijs.
Desondanks hartelijk bedankt voor uw bestelling en veel stookplezier gewenst!

Betrouwbaar snelle levering

Reactie Maxhout.nl:

Bedankt voor uw review, veel stookplezier gewenst! 🔥

Koreman

Prima hout en goede service.

JBCR

Bedankt voor uw review! 🔥

particulier

Uitstekend

Ron de Kleijn

Het contact en de levering is uitstekend. Het distributiebedrijven heeft de bestelling netjes op de plaats gezet die ik vroeg. Het hout is van uitstekende kwaliteit en brand goed en lang.

Fijn om te vernemen. Hartelijk dank voor uw review! 🔥