C

Fijn om te horen. Veel stookplezier gewenst namens het team van Maxhout.nl! 🔥

Hans

Zeer tevreden. Duidelijke website en snelle afhandeling. Heldere correspondentie.

Reactie Maxhout.nl:

Super om te vernemen dat u zo tevreden bent.
Veel stookplezier gewenst en graag tot de volgende keer 🔥
Het team van Maxhout.nl

Wiek Goyarts

De netten hout zijn teleurstellend klein. Normaal haal ik ze bij opa Freek, die zijn een keer zo groot.

Beste,
Jammer om te vernemen dat de netten kleiner zijn dan u had verwacht. Dit is hoe we de netten aangeleverd krijgen.
Desondanks veel stookplezier gewenst! 🔥
Met warme...
Desondanks veel stookplezier gewenst! 🔥

Ad Bakker

Had eikenhout besteld en dat klopte ook wel met de zending, prima blokken gekloofd eikenhout, niks mis mee.
Wat ik echter niet zo fijn vond was de aanwezigheid van ongeveer tussen de 100 en 150 dunne stammetjes; vakkundig weggewerkt in het midden van de stapel blokken en niet te zien vanaf de buitenkant. De desk (Erwin) zou in de opslag eea. controleren.
Het hout komt vermoedelijk uit het buitenland en daar moet men wel verpakken/leveren zoals het hier wordt aangeboden. Je klant voor de gek houden mag niet.

Een paar stammetjes vind ik niet erg maar ik betaal voor gekloofde blokken en niet voor een substantiele partij stammetjes.
Of ik weer bestel? Daar denk ik nog over na.

Ben benieuwd of ik nog een reaktie krijg van Erwin. Communicatie met Erwin verliep goed en soepel.

Voor de rest geen klachten.

Beste,
Bedankt voor de terugkoppeling! Als het goed is heeft u ondertussen een persoonlijke reactie ontvangen van Erwin. 🔥
Onze excuses voor het ongemak.

Hout

Heel prettig. Ik wilde de order aanpassen en dit was geen enkel probleem.
Zeer meegaand en vriendelijk afgehandeld

Reactie Maxhout.nl:

Fijn om te vernemen dat we u naar wens hebben kunnen helpen.
Veel stookplezier gewenst! 🔥

Richard Gorter

Betrouwbaar en perfect hout

Reactie Maxhout.nl:

Hartelijk bedankt voor uw review! 🔥

Anita Voorsluijs

Prima, makkelijk te bestellen en de communicatie omtrent de bezorging is prima

Hartelijk bedankt voor uw review. Veel stookplezier gewenst! 🔥

Johan

Jammer van pallet

Beste,
Bedankt voor uw review! Wat vindt u precies jammer?
In ieder geval veel stookplezier gewenst! 🔥

Maxhout

Wood burns really well

Reactie Maxhout.nl:

Thank you for your review! 🔥

Hilde Bennemeer/privé

Ik vind het best goed ging met de leverantie en de bestuurder kende zijn vak. De prijs was wel pittig.