Halkes

Staat van de bestelde refubished iPhone was boven verwachting en inclusief originele Apple accessoires.
Tevens een snelle communicatie en binnen de aangegeven levertijd geleverd.

K. debBoet

Ben er zeer tevreden over ze geven je goede informatie

Reactie MACCA yellow:

Bedankt voor uw beoordeling. Zijn wij erg blij mee.

R.lambermont

Goede en zeer betrouwbaar

Reactie MACCA yellow:

Bedankt voor uw review. Zijn we erg blij mee. Wij hopen dat de DJI Osmo Pocket helemaal naar wens is. Met vriendelijke groet, Gregory Asmawidjaja - MACCA yellow

Macca Yellow is een bedrijf met snelle en professionele service, zijn zeer klantgericht en denken graag met je mee via diverse contactkanalen. De producten die zij verkopen zijn kwalitatief van... Macca Yellow is een bedrijf met snelle en professionele service, zijn zeer klantgericht en denken graag met je mee via diverse contactkanalen. De producten die zij verkopen zijn kwalitatief van goede kwaliteit voor prima prijzen. Kortom; zodra ik weer een product zoek die Macca Yellow verkoopt, zoek ik zeker niet meer verder!

Tim H

Prachtige 50mm 1.8 lens gekocht voor mijn Canon camera. Vriendelijke eigenaar, kon hem thuis ophalen. Bedankt!

Max Jongkoen

Ik zag een leuke tweedehandse 7D canon body op Marktplaats en zo kwam ik bij Macca Yellow terecht. Ik werd zeer vriendelijk geholpen. Helaas bleek er achteraf een klein mankement aan de flitser te... Ik zag een leuke tweedehandse 7D canon body op Marktplaats en zo kwam ik bij Macca Yellow terecht. Ik werd zeer vriendelijk geholpen. Helaas bleek er achteraf een klein mankement aan de flitser te zijn. Ik kon vandaag meteen bij Gregory terecht en hij gaf mij een ruilcamera mee en stuurde meteen mijn 7D op voor reparatie. Ik kreeg ook nog de optie geld terug, of omruilen voor een andere camera. Waar vind je op Marktplaats nog zulke eerlijke bedrijven? Kortom als ik iets zoek voor mijn camera ga ik eerst op Marktplaats bij Macca Yellow kijken!

J. Molenaar

Klantvriendelijk, goede kwaliteit van producten en betrouwbaar. Binnen één uur had ik alle informatie die ik moest hebben en kon het de volgende dag ophalen. Ik zou hem zeer aanbevelen!

Reactie MACCA yellow:

Hartelijk dank voor uw feedback. Heeft u nog meer vragen dan kunt u die uiteraard stellen. Wij helpen u graag.

Stones Stylez Studio

Klant vriendelijk, snelle reactie tijd en goede service

Joost Jan

Zeer goede service van Gregory! Nadat er iets mis was met de batterij van mijn Macbook heeft hij 'm bij me opgehaald(!) en direct vervangen. Later heeft hij mij bij de inruil voor een nieuwer... Zeer goede service van Gregory! Nadat er iets mis was met de batterij van mijn Macbook heeft hij 'm bij me opgehaald(!) en direct vervangen. Later heeft hij mij bij de inruil voor een nieuwer exemplaar een flinke korting gegeven. Ook ben ik erg tevreden met de afhandeling en verzending: direct een orderbevestiging, binnen twee dagen in huis, stevig verpakt en met originele doos. Juist de combinatie van professioneel en persoonlijk vind ik erg goed van Macccayellow!

Mac fan

Goede service