Rob van der Westen

Bijna Perfect

Reactie MACCA yellow:

Dank u voor uw goede beoordeling. Wij zien u graag nog eens terug.

Pepijn

Mijn bestelling is netjes aangekomen ookal waren de batterijen wat vertraagd. Ik werdt blij verrast dat ik wat extra accesoires kreeg ter compensatie.

Reactie MACCA yellow:

Bedankt voor uw goede beoordeling. Ik hoop dat alles naar wens is. Wij zien u graag een volgende keer weer.

Brecom

Ik bestel een NIEUWE robot stofzuiger.Deze wordt bezorgt in een doos met kranten snippers.Geen gebruiksaanwijzing of garantie bewijs.Na 3 dagen vertoont het product problemen.Maccayellow geeft niet... Ik bestel een NIEUWE robot stofzuiger.Deze wordt bezorgt in een doos met kranten snippers.Geen gebruiksaanwijzing of garantie bewijs.Na 3 dagen vertoont het product problemen.Maccayellow geeft niet thuis na bellen en email.
MIJN ADVIES

KIJK EVEN VERDER

Reactie MACCA yellow:

Bedankt voor het herzien van uw beoordeling. Ik wens u een fijne dag.

Linda

Fijne camera gehuurd voor een weekend. Het contact verliep soepel en erg snel en ook de verzending was erg prettig en verzorgd.

Reactie MACCA yellow:

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Graag tot ziens.

Ruben

Erg prettig in de omgang en afspraken. Materiaal zag er goed uit en functioneerde uitstekend tijdens de huur.

Reactie MACCA yellow:

Fijn om te horen. We zien u graag nog eens terug.

Wim Goedhart

Een voeding voor Cinema Display besteld. Alles keurig volgens afspraak. Top!

Reactie MACCA yellow:

Dit hebben wij met alle plezier gedaan. Bedankt voor de beoordeling. Tot de volgende keer.

Ubbo Nieuwland, 12bft

Apple Cinema 20” monitor besteld. Werd door Gregory zelf afgeleverd. Super service!

Reactie MACCA yellow:

Bedankt voor de goede beoordeling. Mocht u weer wat nodig hebben dan weet u ons te vinden.

Hendri

Heb een Canon 70-200mm gekocht. Dezez verkoper was lekker snel met een reactie, de communicatie verliep verder ook probleemloos. Na betaling had ik het product de volgende dag al in huis. Prima en... Heb een Canon 70-200mm gekocht. Dezez verkoper was lekker snel met een reactie, de communicatie verliep verder ook probleemloos. Na betaling had ik het product de volgende dag al in huis. Prima en een correcte afhandeling.

Reactie MACCA yellow:

Heel fijn te horen. Bedankt voor deze positieve beoordeling. Tot ziens.

Miranda Overkleeft

Ik heb mijn huidige macbook ingeruild voor een nieuwer model. Voor mijn oude macbook kreeg ik een mooie prijs bij inruil waar ik geen nee tegen kom zeggen. De nieuwe macbook is echt nog als nieuw... Ik heb mijn huidige macbook ingeruild voor een nieuwer model. Voor mijn oude macbook kreeg ik een mooie prijs bij inruil waar ik geen nee tegen kom zeggen. De nieuwe macbook is echt nog als nieuw ondanks dat deze al een paar jaar oud is. Tot nu toe werkt alles perfect. Ook fijn dat ik op afspraak langs kon komen voor de inruil en dat ter plekke mijn oude laptop terug gezet werd naar fabrieksinstellingen.

Goedendag,
Bedankt voor deze beoordeling. Ik hoop dat alles naar wens is. Heeft u nog vragen dan horen wij dat graag.