Eva

Heel fijne, voordelige set van Magic Mouse en magic keyboard, in nieuwstaat! Win-win qua duurzaamheid en goede koop! Ook nog eens super efficiënt en duurzaam verpakt. Veel dank

P.J. de Jong

Een bestelde flitser bleek niet meer voorhanden en ik kreeg een mailbericht dat er in plaats van de bestelde flitser een andere / betere versie verzonden werd ZONDER meerprijs.
Da's natuurlijk...
Da's natuurlijk altijd goed nieuws. De volgende dag werd e.e.a. al bezorgd.
Kortom: hélemaal geweldig.

Nicolai

Na wat kleine problemen met de bestelde producten werd na melding hiervan alles op zeer nette wijze afgerond.

Jeff van Roosmalen

Occassion Canon Speedlite 380EX gekocht. Prima service. Snelle levering. Zelfs batterijen erbij. Top!

Gebruikte lens gekocht, deze kwam keurig verpakt in een originele verpakking op tijd bezorgd bij mij thuis

DJI spark is snel en compleet geleverd. Ziet er uit als nieuw en alles werkt. Ben zeer tevreden

Cor Wijmans

Site goed bereikbaar, bestellen en bezorgen zoals het hoort. Leuk dat
Site goed bereikbaar, bestellen en bezorgen zoals het hoort. Leuk dat
men na verloop van tijd met kortingen op de producten werkt maakt het interessant ( voor de kleine beurs doel groep ) om de site te volgen.

Michiel Willemse

23" apple scherm besteld en ontvangen. Had mijn twijfels over een krasje en of dat hinderlijk was, maar mocht het eerst testen en bij ontevredenheid retour sturen. Was gelukkig niet nodig maar zeer... 23" apple scherm besteld en ontvangen. Had mijn twijfels over een krasje en of dat hinderlijk was, maar mocht het eerst testen en bij ontevredenheid retour sturen. Was gelukkig niet nodig maar zeer prettig dat zulke service bestaat!

henk geerdink

Alles op tijd en in perfecte staat ontvangen.

Derk

Hele goede snelle service. Betrouwbaar en zou zo weer bestellen