Sylvia Mekelenkamp

Netjes geleverd

Fatima

Online gevonden met google. Duidelijke site. Snelle bezorging

Wilma

Ik ben tevreden over de bestelling
Leuke site ook

Bianca van Toorn

Netjes verpakt, artikel top! Goede levering volgens afspraak. Artikel goedkoper dan bij andere aanbieders! Zo kun je nog eens een leuk graag gewild kado kopen.

Je kan aangeven bij welke buren het wordt afgeleverd indien je niet thuis bent. Erg handig.

Arti

Ieder jaar bestel ik versieringen met een andere thema voor mijn zoontje's verjaardag en altijd zeer tevreden! Mijn zoontje is iedere jaar weer super blij en met een blije kind, heb je ook een blije... Ieder jaar bestel ik versieringen met een andere thema voor mijn zoontje's verjaardag en altijd zeer tevreden! Mijn zoontje is iedere jaar weer super blij en met een blije kind, heb je ook een blije mama!

Natasja Soekidjo Yeung

Top

Hoeveelheid artikelen en prijs

M Snijders

De producten zijn snel geleverd, waren goed verpakt en het kwam overeen met de afbeeldingen op de site.

Gerda

Vlugge afhandeling

Reactie Maakmijnkindblij:

Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Helaas maar een magere 6 als cijfer van ons. Uw zending de volgende dag al in België geleverd dus wij vragen ons af wat we kunnen verbeteren zodat we de... Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Helaas maar een magere 6 als cijfer van ons. Uw zending de volgende dag al in België geleverd dus wij vragen ons af wat we kunnen verbeteren zodat we de volgende keer ook van u een goed cijfer mogen ontvangen. Webcare Maakmijnkindblij.nl

P. Sava

Als is zo als aangetoond op de afbeeldingen van super kwaliteit.

Super kwaliteit

Nellie Badalian