Jelita Krijnen

Prima!

Populaire characters, leuke spullen voor kleine fans

Reactie Maakmijnkindblij:

Bedankt voor uw positieve 5 ***** beoordeling.
Dit stellen wij zeer op prijs.

Rianne Eikelkamp

Uitstekend goed,

Komen afspraken naar, site is duidelijk en snelle levering.

Reactie Maakmijnkindblij:

Heel erg bedankt Rianne voor deze 5 ***** beoordeling. Bedankt voor het vertrouwen en graag tot een volgende aankoop!

Bianca Bosson

Al vaker bestellingen gedaan. Altijd goed bevallen.

Snelle service

Reactie Maakmijnkindblij:

Wederom bedankt voor uw bestelling en vertrouwen in ons bedrijf. Wij zien u graag terug bij een volgend feestje.

Suikerbuik

Mooi product, snelle levering heel tevreden

Snel ontvangen, goede communicatie

Reactie Maakmijnkindblij:

Bedankt voor uw positieve review en het delen van uw aankoopervaring. Graag tot een volgende bestelling!

L. Bundalo

Super Bedrijf! Snelle en nette levering. Ik bestel voortaan altijd hier. Ben zeer tevreden.

Alles netjes verpakt en een zeer snelle levering. In 1woord Super!!

Beste klant,
Fijn om te lezen dat uw eerste bestelling goed is aangekomen en u tevreden bent over het eindresultaat. Bedankt voor het vertrouwen en graag tot een volgende bestelling.
Webcare...

Neophitou

Super! Alle tijd om even persoonlijk advies te geven!

Service

Reactie Maakmijnkindblij:

Neophitou bedankt voor het delen van jouw aankoopervaring. Uiteraard hebben wij tijd voor onze klanten en willen ook dat het kinderfeestje een succes wordt. Bedankt voor je vertrouwen en graag tot... Neophitou bedankt voor het delen van jouw aankoopervaring. Uiteraard hebben wij tijd voor onze klanten en willen ook dat het kinderfeestje een succes wordt. Bedankt voor je vertrouwen en graag tot een volgende bestelling.

Schepers

Ik was vergeten om mijn akkoord te geven voor een gepersonaliseerde slinger en kreeg keurig een herinnering of ik het eens was met het ontwerp zodat ze de bestelling de deur uitkon. Super! Ook mooie... Ik was vergeten om mijn akkoord te geven voor een gepersonaliseerde slinger en kreeg keurig een herinnering of ik het eens was met het ontwerp zodat ze de bestelling de deur uitkon. Super! Ook mooie producten!

Persoonlijk contact.

Beste klant,
Bedankt voor de 5 ***** beoordeling en het delen van uw aankoop ervaring. Graag tot een volgende bestelling.

Wendy

Top en snel geleverd !

Makkelijk wn snel

Reactie Maakmijnkindblij:

Wendy bedankt voor het vertrouwen en deze 5 ***** review!
Graag tot een volgend feestje.

Sam

Ik heb hier al een aantal keren besteld en keer op keer wordt ik zeer vriendelijk geholpen. Betreft het thema van de gepersonaliseerde items en aanpassingen zijn ze heel erg meedenkend en klant... Ik heb hier al een aantal keren besteld en keer op keer wordt ik zeer vriendelijk geholpen. Betreft het thema van de gepersonaliseerde items en aanpassingen zijn ze heel erg meedenkend en klant gericht. De gepersonaliseerde producten zijn van goede kwaliteit en de levering verloopt vlot. Ik bestel hier steeds weer met een vertrouwd gevoel wetende dat ik mooie producten zal ontvangen.

*Het personeel is erg vriendelijk, behulpzaam en meedenkend.
*Goede kwaliteit van de producten

Beste Sam,
Beste Sam,
Zeer fijn om te lezen dat je onze service en klantvriendelijkheid op prijs stelt. Klant staat voorop bij ons en daar waar mogelijk denken wij bij de gepersonaliseerde artikelen graag mee zodat het eindresultaat ook mooi wordt.
Graag tot een volgende bestelling.

Joana

Super goeie ervaring!

Snelle reactie en heel eerlijk

Reactie Maakmijnkindblij:

Bedankt voor het vertrouwen en deze 5 ***** review.
Graag tot een volgende bestelling.