Sanne DeHart-Ebbers

Top service!

Ik was wat vergeten toe te voegen aan de bestelling terwijl ik al betaald had, dankzij de helden daar heb ik de bestelling in 1 levering gekregen en had mijn dochter de dag van haar leven met haar... Ik was wat vergeten toe te voegen aan de bestelling terwijl ik al betaald had, dankzij de helden daar heb ik de bestelling in 1 levering gekregen en had mijn dochter de dag van haar leven met haar teletubbies slingers en ballonnen!

Reactie Maakmijnkindblij:

Sanne bedankt voor deze 5 ***** beoordeling.
Ons team helpt graag en denk graag mee.
Fijn om te lezen dat dit op prijs stelt. Ik zal dit compliment doorzetten naar onze helden.
Graag tot...
Sanne bedankt voor deze 5 ***** beoordeling.
Ons team helpt graag en denk graag mee.
Graag tot een volgende bestelling.

Richelle

Al jaren zeer tevreden, elke verjaardag weer een blij kind!

Kwaliteit en service

Beste Richelle,
Zeer fijn om te lezen dat we regionaal ook vaste klanten hebben. Eenvoudig bestellen via onze website en dezelfde dag afhalen is natuurlijk ook zeer prettig.
Wij zien je dan...
Beste Richelle,
Wij zien je dan ook graag gauw terug!

Tim De Bondt

Ruime keuze, snelle afhandeling.

Snelle afhandeling, makkelijk te bestellen, ruime keuze.

Super!
Fijn om te lezen.
Bedankt voor deze 5 ***** review en graag tot een volgende bestelling.

Anneria

Super blij mee 😄☝️

Goede communicatie en snel geleverd

Reactie Maakmijnkindblij:

Super blij mee met deze review!
Bedankt voor het vertrouwen en graag tot gauw.

Elyne VdB

Zeer snelle en correcte levering! Producten werden netjes afgeleverd. Zij maken mijn kind blij!!! ;)

Snelle en goede service

Reactie Maakmijnkindblij:

Beoordelingen als deze maken ons blij!
Fijn om te lezen, graag tot een volgend feestje.

Linda Akkaya

Ieder jaar haal ik voor mijn twee kinderen een gepersonaliseerde poster. Elk jaar zijn ze er super blij. De posters zijn van top kwaliteit. Bezorging en service is naar tevredenheid.

Zijn zowel per mail als telefonisch goed bereikbaar en staan de klanten goed te woord.

Linda bedank!
Een prachtige beoordeling waar we trots op zijn.
Linda bedank!
Een prachtige beoordeling waar we trots op zijn.
''Achter de schermen'' zijn we bezig met nieuwe thema's. Ook hebben wij algemene banners die dmv een eigen afbeelding ingevuld kunnen worden.
Mocht je een speciaal thema zoeken en het staat er niet bij, mail ons gewoon. onze medewerkers zijn zeer creatief!

Bouwman

Snelle nette sevice

Duidelijke site, snel geleverd!

Reactie Maakmijnkindblij:

Bedankt voor uw positieve beoordeling en graag tot een volgend feestje!

Annie Semler

Ieder jaar bestel ik hier een thema voor mijn zoontje, echt zoveel keus!

Altijd gelijk antwoord als je een vraag heb. Na bestelling van bijv een deurbanner met eigen foto heb ik het altijd binnen een uur op de mail. Echt super service!!

Reactie Maakmijnkindblij:

Zeer bedankt voor het vertrouwen en wederom een nieuwe bestelling. Ook al is het thema niet standaard beschikbaar, creatief kunnen we zijn!

Annabel Olie

Zeer goed!

Goed bereikbaar per mail

Reactie Maakmijnkindblij:

Fijn om te lezen dat u tevreden bent.
Bedankt voor deze 5 ***** beoordeling.
Dit stellen wij zeer op prijs.

Host

Niets dan lof. Zeer goed bereikbaar, reageren snel, denken mee bij problemen, leveren snel en de producten die ze leveren zijn top en elders niet te verkrijgen. Ik ga hier zeker nog eens bestellen.

Communicatie, originele producten die andere winkels niet hebben.

Reactie Maakmijnkindblij:

Bedankt voor deze uitgebreide e duidelijke review.
Ons complete team doet dagelijks zijn uiterste best om alle klanten tevreden te stellen.
Tot de volgende bestelling!
Webcare...
Bedankt voor deze uitgebreide e duidelijke review.
Tot de volgende bestelling!