Pelin Tasbas-Ince

Eerste keer besteld en zeer tevreden! Gepersonaliseerde poster is super mooi gedaan, kwaliteit ook heel goed. Ik had mijn bestelling de volgende dag al meteen binnen.

Snelle levering, goed kwaliteit.

Reactie Maakmijnkindblij:

Zeer tevreden zijn wij ook met deze mooie beoordeling waarin u aangeeft dat u zeer tevreden bent met de gepersonaliseerde banner. Vertel het gerust verder! Bedankt voor het vertrouwen en graag tot... Zeer tevreden zijn wij ook met deze mooie beoordeling waarin u aangeeft dat u zeer tevreden bent met de gepersonaliseerde banner. Vertel het gerust verder! Bedankt voor het vertrouwen en graag tot een volgend feestje.

Maryam

Top

Snelle levering, kwaliteit en veel keuze

Reactie Maakmijnkindblij:

TOP zij we helemaal blij mee :-)
Bedankt voor dit veel zeggend woordje en graag tot een volgende bestelling!

Evi Verworst

Zeer goed

Snelle levering. Rond 14u50 besteld en de volgende dag al geleverd.

Reactie Maakmijnkindblij:

Evi bedankt voor je positieve beoordeling!
Evi bedankt voor je positieve beoordeling!
Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de snelheid van leveren. Onze artikelen zijn ingedeeld op karakter, daar waar wij feestartikelen van hebben vind je automatisch in de subcategorie feestartikelen alles wat je nodig hebt qua ballonnen, feestje en ook ballonstokjes.
Mocht je een keer iets niet kunnen vinden, onze livechat is meestal van 08:00-22:00 online en we helpen gelijk.

Braakhekke

Super snel en super netjes !

Snel geleverd

Beste klant.
Bedankt voor deze duidelijke beoordeling :-)
Graag tot een volgende bestelling.

Seynab

Bestelling was binnen 1 dag binnen. top service!

Bestelling was snel binnen

Reactie Maakmijnkindblij:

Seynab fijn om te lezen dat de bestelling goed is aangekomen. Bedankt voor het vertrouwen en graag tot een volgend feestje!

Elif

Een top bedrijf snelle reactie alles is heel duidelijk en voor vragen kan je gerust een mailtje sturen reactie is heel snel

goede communicatie

Reactie Maakmijnkindblij:

Elif bedankt voor deze geweldige beoordeling!
Wij hopen dat het een geslaagd kinderfeest is geweest en zien je graag terug bij een volgend feestje.

Roxanne

Aanrader!

Ruime keuze, goede kwaliteit, snelle verzending,

Reactie Maakmijnkindblij:

Bedankt voor het delen van je aankoop ervaring Roxanne! Fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid was. Graag tot een volgende bestelling.

Marit

Prima service, leuke artikelen. Netjes te woord gestaan toen ik belde om mijn bestelling te wijzigen. Klantvriendelijkheid, snelle levering.

Reactie Maakmijnkindblij:

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om uw klantervaring te delen. Dit stellen wij zeer op prijs.
Wij zien u graag terug bij een volgend feestje.

Maggy

Goede kwaliteit en snelle levering!

Prijsverhouding is goed

Reactie Maakmijnkindblij:

Fijn om te lezen dat u tevreden bent.
Bedankt voor het vertrouwen en graag tot een volgende aankoop!

Angelica Van der leest

Altijd snelle levering en top service

Dat ze nog een mailtje sturen of zo alles naar wens is, fijn dat je dat dan kunt zien!

Reactie Maakmijnkindblij:

Angelica, wederom bedankt voor je bestelling en het vertrouwen in onze service.
Vertel het gerust verder!
Webcare maakmijnkindblij.nl