Mevr wijnhoud

Snelle en nette levering, mooie afdruk op de slingers met naam en leeftijd

Netjes en snel

Karin

Prima, alleen de taart decoratie viel best tegen.

Contact met klant

I.Geerts

Leuke spullen om een mooi feest te maken vior je zoon/dochter

Snel geleverd

Sherline Godvriend

Alles was top alleen de heliumtank viel tegen. Op de website stond dat je 30 balonnen kon vullen ik had er 9 mee gedaan. En na een halve dag daalden ze allemaal dus ze zweefden niet meer waardoor... Alles was top alleen de heliumtank viel tegen. Op de website stond dat je 30 balonnen kon vullen ik had er 9 mee gedaan. En na een halve dag daalden ze allemaal dus ze zweefden niet meer waardoor het decor ook niet meer wauw was Dat was teleurstellend voor ons. Verder top!

Service is supersnel. Artikelen zijn snel geleverd. Telefonisch zeer vriendelijk.

Mandy

Uitgebreid assortiment

Reactie Maakmijnkindblij:

Beste klant,
Beste klant,
Onze website is aangesloten op het CCV platform. Hierop draaien ruim 30.000 andere websites ook. Dagelijks wordt alles getest. Kan zijn dat u met een verouderde ''niet veilige'' browser onderweg was die niet meer wordt ondersteund.
Betreft de voorraad: In de Corona tijd waren veel fabrikanten gesloten dus geen aanlevering van voorraad. We hebben zilf een ruime voorraad gehad maar na een 7tal weken is het ook een keer op :-). actueel 28 mei 2020 is 95% weer op voorraad.

Costa

Goede ervaringen, ook zeer vriendelijk en behulpzaam tijdens telefonisch contact en zeer snelle levering!

Alles ok voor mij!

Ankur Tomar

Very good products and service

Value for money, huge variety

Mason

Goed.

Goede communicatie. Snelle levering.

Amanda Brangers

Vriendelijke en snelle service