v bijleveld

Duidelijke website, leuke artikelen en goede prijzen. Snelle levering. Erg netjes!

Leuke producten voor leuke prijzen

Marion Terpstra

Helemaal top.wij hadden besteld gisteren kam paket ( binnen 2 dagen) maar helaas niet alles in.contact opgenomen oplossing en vandaag de rest gekregen.echt top!!!!

Reactie Maakmijnkindblij:

Beste klant,

In deze drukke periode gaat het heel soms het bij het inpakken mis en wordt het verkeerde artikel gepakt uit de stelling. Belletje of berichtje aan onze klantenservice en wij lossen het gelijk op.
Graag tot een volgende aankoop en vergeet niet uw kortingscode te verzilveren ;-)

Team Maakmijnkindblij.nl

Venner

Ze zijn snel met leveren en een goede prijs voor de producten

Monica Hofman

SUPER SUPER SUPER makkelijk in bestellen snelle levering

myriam aldenhuijsen

Een dikke 10 voor dit bedrijf.
Snelle levering en uitstekende kwaliteit van het product.

Duidelijke en handzame webdite

Lucia

Leuke spullen goede prijzen en de levering was snel!

Elsa Makengo

De prijzen zijn goedkoper dan alle andere sites waar ik bestellingen heb geplaatst!!de levering is super snel en je krijgt steeds berichten erover, alles was compleet niks aan te merken!! super blij...

zeer duidelijk en je krijgt wat je besteld enorm blij
Info over verloop order is 100%

KL Yu

Dit is de 1e keer dat ik feestspullen bij dit bedrijf heb besteld en het is zeker niet de laatste keer, ben er heel tevreden mee !!!

Het is heel fijn om meteen vragen online te stellen. 1 v/d producten die ik wilde was uitverkocht maar dankzij Terence hulp, kon ik het later bestellen omdat de voorraad weer aangevuld was ☺️

José

Prima website met goede, snelle levering