Maakmijnkindblij

Maakmijnkindblij Ook benieuwd naar feedback over de webshop Maakmijnkindblij? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company4847
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Maakmijnkindblij met 9.3/10. Gebaseerd op 4847 ervaringen.

Els van Bentum
Goed (8/10)
Els van Bentum

Er was iets vergeten. Geen probleem werd gelijk uitgezocht en nagestuurd. Zulke dingen zijn altijd vervelend maar kunnen gebeuren.

Score voor Maakmijnkindblij:4/5

Prima.

Eveline van der Horst
Eveline van der Horst
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Klein menselijk foutje gemaakt maar goed opgelost, perfecte service.

Bubbels
Bubbels

Snel geleverd, goede prijzen, overzichtelijk

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Leuke producten, snel geleverd.

Hanneke
Voldoende (6/10)
Hanneke
Score voor Maakmijnkindblij:3/5

Snelle goede bezorging.

gerard polman
gerard polman
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Levering volgens afspraak,zeer tevreden hier mee.

Ontevrede klant
Matig (5/10)
Ontevrede klant

Veel keuzes heb je wel maar mijn paketje is nog steeda niet geleverd

Reactie Maakmijnkindblij:

Beste klant,
Het is van groot belang dat de adres gegevens juist zijn! Vanaf dag 1 dat wij de melding hebben ontvangen van de pakketdienst dat uw adres niet juist is hebben wij u elke dag een email gestuurd echter nooit antwoord ontvangen. Ook heeft u geen telefoonnummer vermeld waarop u te bereiken bent. Wij kunnen u niet helpen als wij u niet kunnen bereiken!

Spijtig dat u dan deze beoordeling plaatst.
Mocht u dit lezen neem AUB contact met ons op: info@maakmijnkindblij.nl
Wim
Webcare Maakmijnkindblij.nl

Score voor Maakmijnkindblij:2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Ik heb mijn pakket nog steeds niet aangekregen dus ben zeker niet content ik ben al sinds vorig week vrijdag aan het wachten heb de 8ste besteld en nog steeds niks aangekregen omdat het in de depot van gls licht in het magazijn.

Batman
Batman
Score voor Maakmijnkindblij:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle service. goed geregeld!.

Oma
Voldoende (6/10)
Oma

Reactie Maakmijnkindblij:

Beste klant,
Spijtig om te horen dat het artikel beschadigd bij u is aangekomen. Wij doen er alles aan om de bestelling zo goed mogelijk te verpakken. Bij problemen of klachten zoals vermeld op de meegestuurde flyer neem gelijk contact op met onze klantenservice zodat wij het kunnen oplossen. Onze klantenservice is bereikbaar op via de handige livechat, email: info@maakmijnkindblij.nl of via de telefoon op 053 4308474.
Wim
Webcare Maakmijnkindblij.nl

Score voor Maakmijnkindblij:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Het pakketje werd andere dag al geleverd. top. helaas was het doosje wel beschadigd, dat is dan wat jammer als je het kado wil geven.

S. Van Maanen

Goede service!! ik had al betaald en zag later nog een product dat ik wilde toevoegen. gebeld en het was geen probleem om het alvast toe te voegen en te verzenden terwijl ik het nog niet betaald had. fijn dat vertrouwen in de klant!.

blije oma
blije oma

op tijd geleverd en éénmaal verzendkosten voor de verzending van meerdere producten.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle levering en eenmaal verzendkosten hoewel vier artikelen besteld waren. dat zie je weleens anders!.

Bedrijfsinformatie

De leukste webwinkel van Nederland met de mooiste cadeautjes voor uw kind. We bieden een uitgebreid assortiment licentie artikelen aan van de populairste kinderhelden op televisie.

Bij ons vindt u leuke gadgets, kinderkamerdecoratie, dekbedovertrekken, fleece dekens, gordijnen, meubels, verlichting, rugzakken en feestartikelen met een uitstekende kwaliteit. We leveren alles uit eigen voorraad voor een eerlijke prijs en staan bekend om onze klantvriendelijke, snelle en vertrouwde service.
Adres
Wethouder Beversstraat 185