Maakmijnkindblij

Maakmijnkindblij Ook benieuwd naar feedback over de webshop Maakmijnkindblij? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company4790
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Maakmijnkindblij met 9.3/10. Gebaseerd op 4790 ervaringen.

DebbieD
DebbieD

Snel iets terugvinden en duidelijk

Top!.

C. Wijnbelt
Voldoende (6/10)
C. Wijnbelt

Reactie Maakmijnkindblij:

Beste klant,
Wij blijven afhankelijk van de verschillende pakketdiensten en soms gaat er tijdens het sorteerproces wel eens wat mis. Dit is dan ook de reden waarom wij duidelijk op onze website vermelden levertijd 1-2 werkdagen. 98% van alle zending komt de volgende werkdag aan. 100% zekerheid is alleen mogelijk met de extra verzendoptie ''express levering volgende werkdag''. Dit kost slechts €2,00 extra.

Uw zending is maandag verzonden en woensdag geleverd en dat is binnen het tijdsbestek vermeld op de website. Voor het ongemak heeft u via de email wel degelijk de cadeaubon ontvangen voor het ongemak. (evt map Spam ongewenste email).

U kunt ook altijd contact opnemen met onze klantenservice 053 4308474.

Webcare Maakmijnkindblij.nl

Score voor Maakmijnkindblij:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Bedrijf prima. maar levering gls zeer slecht. bestelling op zaterdag gedaan. track en trace bleef op verzending staan.al zou het pakketje dinsdag bezorgd worden. heel de morgen gewacht daarna jullie gebeld. collega belde later terug. door vertraging zou pakketje woensdag geleverd worden.track en trace bleef op 8.01 staan. weer gebeld..teruggebeld pakketje zou tussen 12.30/15.00 geleverd worden. 15.20 weer gebeld.. eindelijk pakketje ontvangen. zou ter compensatie een tegiedbon krijgen via mail maar tot op heden niets gekregen!!!.

Nurse Honey
Nurse Honey

snelle levering!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima service, besteld om iets na 15:00, en de volgende dag al thuis geleverd!.

Alexandra Neys
Alexandra Neys
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Heel goede behandeling! verwachte kwaliteit en prijs!.

Mimi

snelle levering

Goede en snelle service.

Claudia
Claudia

Snelle levering en aardige klantenservice

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

M'n kind zeker weten blij gemaakt!! alles was netjes op tijd geleverd en super leuk. echt een aanrader!!.

Andie
Andie

Het assortiment items is uitstekend, alles voor de wensen van uw kind. Beter dan elke andere site die ik heb gevonden die gelicentieerde artikelen verkoopt

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Geweldige vriendelijke service, aantrekkelijke prijzen, goede selectie, zeer snelle levering.

Kruize
Slecht (3/10)
Kruize

Product voldoet

Reactie Maakmijnkindblij:

Beste klant,
Bij problemen in welke aart dan ook **neem onmiddellijk contact op met onze klantenservice** en wij lossen het gelijk op.

Helaas reageert u niet op onze email berichten.
U hoeft als ontvanger NOOIT strafporto te betalen!!
Al onze poststukken worden juist en voldoende gefrankeerd en hebben aan de achterzijde een afzender sticker.

PostNL maakt op een gemene manier gebruik van de onwetendheid van de mensen. De strafporto kaarten worden automatisch door een sorteermachine aangemaakt en vaak gaat dit fout. De strafportokaart die u ontvangt is een VERZOEK en is NIET VERPLICHT. Google op internet en u zult zien dan u niet de enigste bent die dit overkomt.

Jammer dat u ons dan hier de schuld van geeft en ons niet de gelegenheid geeft het op te lossen.
Webcare Maakmijnkindblij.nl

Score voor Maakmijnkindblij:1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Cheap ass verzending. een envelop gebruikt van een ander bedrijf en vervolgens te weinig portokosten! kregen van postnl een betaalverzoek van €6,28 voor de verzending! waardeloos..

Claartje
Claartje
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima kwaliteit, snelle service.

Bedrijfsinformatie

De leukste webwinkel van Nederland met de mooiste cadeautjes voor uw kind. We bieden een uitgebreid assortiment licentie artikelen aan van de populairste kinderhelden op televisie.

Bij ons vindt u leuke gadgets, kinderkamerdecoratie, dekbedovertrekken, fleece dekens, gordijnen, meubels, verlichting, rugzakken en feestartikelen met een uitstekende kwaliteit. We leveren alles uit eigen voorraad voor een eerlijke prijs en staan bekend om onze klantvriendelijke, snelle en vertrouwde service.
Adres
Wethouder Beversstraat 185