Aankoop behangpapier
bestelling werd prima afgehandeld

Elitis behang gekocht via internet

M.H. Hoenderop

Snelle service. Artikelen goed verpakt.

Hermans

Heel tevreden.

Marianne Schepers Interieuradvies

Alles verloopt prima. Maar ik vind het geen goede service dat ik moet betalen voor stalen. Ik gebruik vaak stalen als interieurontwerper en wijk o.a. daarom uit naar Arte.

Reactie Luxury By Nature:

Ook wij zijn interieurontwerpers, in dit geval met een winkel. En in onze winkel hebben wij meer dan 400 behangboeken, ruim 700 stoffenhangers en zo'n 200 stoffenboeken.
Bij elkaar een...
Bij elkaar een investering van ruim € 60.000,- aan stalenmateriaal waar onze klanten in de winkel uit kunnen kiezen.
En mocht je niet naar de winkel kunnen komen, dan bieden we je als service de mogelijkheid om tegen een kleine vergoeding vooraf een staaltje bij ons bestellen. Het aankoopbedrag krijg je vervolgens bij het plaatsen van een bestelling weer terug middels een kortingscode.
Het is jammer om te zien dat mevrouw aangeeft dat ze het teveel moeite vindt om € 3 in haar klant te investeren.
Daaruit blijkt ook dat ze niet van plan is om een bestelling bij ons te plaatsen, omdat je bij het plaatsen van een behangbestelling het aankoopbedrag van de staal(en) in mindering mag brengen.

Prima. Wel veel mails na een bestelling

Reactie Luxury By Nature:

U krijgt bij ons altijd een bevestigings e-mail als u een bestelling plaatst. Zodat u de bestelling nog even kunt controleren.
We melden u wanneer we uw order in behandeling nemen. En u krijgt...
We melden u wanneer we uw order in behandeling nemen. En u krijgt een melding met track and trace nummer als uw bestelling bij ons weg gaat, zodat u de zending kunt volgen.
Veel van onze klanten ervaren dit als prettig.

Marina

Supersnelle levering en zo goed verpakt.Het artikel is nog mooier dan ik dacht.

Ik heb behang besteld