Nelleke

Prima.
Snelle levering.

Roy

Het is een zeer warm en prettig bedrijf vriendelijk personeel dat er alles aan doet om je als klant met een goed gevoel weg stuurt. Neem de tijd en denken mee. Ik ben nu 2 keer door Linda geholpen.... Het is een zeer warm en prettig bedrijf vriendelijk personeel dat er alles aan doet om je als klant met een goed gevoel weg stuurt. Neem de tijd en denken mee. Ik ben nu 2 keer door Linda geholpen. Eric die op kantoor zit heeft me ook uitstekend geholpen na dat er wat fout was gegaan met een bestelling TOP.

Paul

Correcte en snelle levering van eerste klas binnenshuis artikelen. Men neemt alle tijd voor jouw en je definitieve keuze.

Eerste ervaring uitstekend verlopen. Behang stalen aangevraagd.
Vlotte levering, goede informatie over verloop bestelling.

Telefonisch contact gehad netjes te woord gestaan

Goed. Het duurde wel even voordat we de staal ontvingen.

Goede service en snelheid van leveren.

Huis & Hypotheek Almere Stad

Geweldig!

Reactie Luxury By Nature:

We hebben het verfbad nummer van het eerder door u bestelde behang inderdaad bij ons op kantoor weten te achterhalen.
En het behang is inmiddels voor u besteld bij de leverancier in Frankrijk....
En het behang is inmiddels voor u besteld bij de leverancier in Frankrijk.
Op naar een mooi eindresultaat!

Anne

Bijzonder dat vrijwel alle ervaringen met LbN zo positief zijn. Mijn ervaring is dat namelijk niet. Bijna 2 maanden geleden kwam ik voor het eerst in de winkel nadat ik de site had bekeken en zag... Bijzonder dat vrijwel alle ervaringen met LbN zo positief zijn. Mijn ervaring is dat namelijk niet. Bijna 2 maanden geleden kwam ik voor het eerst in de winkel nadat ik de site had bekeken en zag dat ze erg mooie spullen verkopen. Ik zag een aantal mooie soorten behang waar ik een staaltje van heb besteld. Uiteindelijk wist men niet of het behang überhaupt leverbaar was (daar heb ik tot op de dag van vandaag geen antwoord op gekregen) en zijn de staaltjes nu nog niet binnen. Toen ik geen reactie kreeg op de mail waarin ik de maten van mijn muur en mijn wensen heb doorgegeven, heb ik telefonisch contact opgenomen. De eigenaar kwam met allerlei 'redenen' waarom de verkoper nog niet had terug gemaild en uiteindelijk heb ik een telefoontje gehad waarin werd gezegd dat hij er mee bezig was, de staaltjes zouden worden geleverd, etc. Hierna heb ik nogmaals per mail een aantal vragen gesteld maar ook na een reminder heb ik nooit meer iets gehoord. Dus misschien heeft deze winkel hele mooie spullen, wat mij betreft is de klantvriendelijkheid ver te zoeken. Wellicht wordt je bij LbN alleen geholpen met een dik gevulde portemonnee/grotere bestelling, maar zeg dat dan voordat je verwachtingen schept bij een klant! Inmiddels heb ik een zaak gevonden die mij als klant wel het gevoel geeft belangrijk te zijn.

Reactie Luxury By Nature:

Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel en het is altijd ons streven om iedereen goed te adviseren en te helpen bij het maken van de juiste keuzes.
Om klanten bij een eventueel...
Om klanten bij een eventueel vervolgbezoek accuraat te kunnen helpen, noteren in de winkel altijd welke behangen en stoffen zijn besproken. Daarom kunnen we terugzien dat deze mevrouw meerdere keren in onze winkel is geweest en geholpen.
Om een offerte te maken hebben wij uiteraard de maten van muren en ramen nodig, deze had mevrouw de eerste keer niet bij zich. Vandaar dat wij niet direct een kostenindicatie konden geven.
Tip: als u naar onze winkel komt voor behang en/of stoffen, neem dan de maten van uw muur(en) of ramen mee. Zodat we direct een offerte of indicatie van de prijs kunnen geven. Daarmee weet u gelijk of het in uw budget past. En kunnen we - mocht dat nodig zijn – direct naar alternatieven kijken.
Bij haar vervolgbezoek aan onze winkel had mevrouw gelukkig wél de maten. Van het ene behang waren 2 rollen nodig. En van het andere behang waren 3 rollen nodig. Bovendien is in de winkel aangegeven dat beide behangen gewoon leverbaar zijn. Tot slot zijn op haar verzoek ook nog stalen opgevraagd bij de leveranciers in Engeland en Italië, welke we hebben opgestuurd naar het door mevrouw opgegeven adres.
Achteraf komt naar voren dat dit voor mevrouw niet voldoende was, en had ze dat wat in de winkel is besproken ook nog graag per mail bevestigd gezien. Kennelijk had deze mevrouw andere verwachtingen.
We vinden het jammer dat het zo is gelopen en het toont aan dat een andere winkel soms beter past. We wensen mevrouw hoe dan ook veel plezier van haar aankopen.

F. Fockema Andreae

Ik werd heel attent en prettig geholpen