Goede ervaring, snelle reactie op vragen. En handelen het keurig af.

Zen-Cha Beauty&Wellbeing

Ik voelde me zeer welkom in deze prachtige winkel.

Behang aangeachaft. personeel was erg vriendelijkcen behulpzaam.

F. Koster

Ik was op zoek naar slechts een klein stukje behang en ben van ontvangst in de winkel tot levering van het uiteindelijke product uiterst vriendelijk en professioneel te woord gestaan.

Jan Bomers

Hel prettig en klantvriendelijk.

Marcelle Evers

Uitstekend

Eva Kroon

De staal liet even op zich wachten,maar de uiteindelijke bestelling was snel.
Mooi behang zo te zien.

Detmar

Goede service. Er bleek een probleem te zijn met het verwerken van mijn order, maar dit hebben ze correct afgehandeld. Ik kreeg de mogelijkheid om mijn order te annuleren, of om alsnog op een... Goede service. Er bleek een probleem te zijn met het verwerken van mijn order, maar dit hebben ze correct afgehandeld. Ik kreeg de mogelijkheid om mijn order te annuleren, of om alsnog op een gewenste datum afgeleverd te krijgen. Ik heb het product goed ontvangen en daarbij een gratis product als extra service. Helemaal top!

Car Repair Online Products

Door een fout op de website en door verkeerd ingelicht te zijn door een medewerkster had ik een bestelling geplaatst. Kort daarna door een andere medewerker opgebeld en excuses aangeboden omdat het... Door een fout op de website en door verkeerd ingelicht te zijn door een medewerkster had ik een bestelling geplaatst. Kort daarna door een andere medewerker opgebeld en excuses aangeboden omdat het deels niet klopte. Dit is uiteindelijk harstikke netjes opgelost.