Odette

Voor de bestelling, advies gevraagd over de te bestellen hoeveelheid. Netjes en correct beantwoord binnen 1 dag.

Prima service; ik had twee witte kandelaars besteld maar kreeg twee verschillende tinten wit opgestuurd ik heb een email verstuurd met foto en binnen twee dagen had ik de juiste kleur opgestuurd... Prima service; ik had twee witte kandelaars besteld maar kreeg twee verschillende tinten wit opgestuurd ik heb een email verstuurd met foto en binnen twee dagen had ik de juiste kleur opgestuurd gekregen ook de verzendkosten krijg ik geroutineerd! !Prima service ?en ik zal zeker nog wel iets bestellen bij deze firma?

Prima service!

Anoniem Cabrio

Heel goed!
Keurig gebeld toen iets niet duidelijk was in mijn bestelling.

Via het internet stalen bestelt, werd dezelfde dag gebeld omdat er iets niet duidelijk was. Geweldige service

oprah12

Vlotte service, snelle levering

De website van Luxury bij Nature ziet er mooi uit en is goed toegankelijk. Het zoeken naar behang op designernamen, motieven, kleur etc. werkt heel prettig en overzichtelijk. Mijn ervaring is dat... De website van Luxury bij Nature ziet er mooi uit en is goed toegankelijk. Het zoeken naar behang op designernamen, motieven, kleur etc. werkt heel prettig en overzichtelijk. Mijn ervaring is dat het eenvoudig is om de bestelling te plaatsen en dat je als klant goed op de hoogte wordt gehouden hoe het met je bestelling staat. Ik ben ook erg blij met het behang!

Schilderwerken Kenens

Aangenaam.