Lovz.nl

T

Proefdruk besteld, gemaild of er wat aangepast kon worden, definitieve kaartjes besteld.
Deze waren niet goed gedrukt. Strepen horizontaal over de kaart. Contact gehad en opgelost. Ging helaas wel een weekend over heen vanwege de bezorgdagen van de post. Uiteindelijk goede kaartjes gekregen, maar deze waren een stuk lichter dan de proefdruk. Erg jammer. Maar wilde de kaarten toch eindelijk versturen. Dus helaas niet helemaal naar wens.

Goede en snelle service

De kwaliteit van de drukker is niet constant. Eerst kaarten met horizontale strepen gekregen. Toen na een weekend nieuwe kaarten gekregen waarvan de groene kleur een stuk lichter was dan die op twee... De kwaliteit van de drukker is niet constant. Eerst kaarten met horizontale strepen gekregen. Toen na een weekend nieuwe kaarten gekregen waarvan de groene kleur een stuk lichter was dan die op twee eerdere proefdrukken. Daardoor niet tevreden over het kaartje. Maar toch maar verstuurd, omdat er anders wel heel lang tussen de geboorte en het versturen van het kaartje zat. Heel jammer.

Van Tongerloo

Zeer tevreden!

Snelle levering. Heel veel mogelijkheden tot personalisatie.

Vivian Sastroredjo-stroeks

Duidelijke website, makkelijk om kaarten te maken, veel keuze en opties om een prachtige kaart te maken. Uitnodigingen voor bruiloft en bedanktkaartjes in dezelfde stijl gemaakt. Voorbeeld... Duidelijke website, makkelijk om kaarten te maken, veel keuze en opties om een prachtige kaart te maken. Uitnodigingen voor bruiloft en bedanktkaartjes in dezelfde stijl gemaakt. Voorbeeld aangevraagd voor 1€, perfecte optie om te zien hoe het worden zal.

Veel keuzes in kaarten, en opties om deze op te leuken. Duidelijke website.

Ceed Reijnders

Goede en vooral zeer snelle levering.

Na aanmelden zeer eenvoudig kaart aan te passen.

Zou ik zo niet weten. Vond alles sterk.

Ayesta

Goede service en kwaliteit van kaarten

Veenstra

Kaartjes laten drukken voor ons koperen feest

We hadden een verkeerde bestelling geplaatst. Na een telefoontje is het zonder enig probleem verholpen en hebben we ook nog geld terug gekregen! Wat een uitstekende service

Thirza

De kaartjes waren super snel gemaakt en geleverd. Kwaliteit was ook erg goed. Ik ben tevreden

Makkelijke website, veel keuze, snelle bezorging

AJ Treffers

Goed bedrijf alles perfect verzorgd

De proefdruk

Neen

Van Meer

Bestelling werd netjes en nauwkeurig afgeleverd

Snelle afwerking

Heb ik niet

Connie van Veldhuizen

Helemaal goed, snel en overzichtelijk

Snel en goed