Lovz.nl

Dineke

Zeer goed

snelle levering

Esther Overes

Leuke originele kaartjes die je zelf aan kunt passen. Goede service & zeer attent.

Veel keuze, naar eigen wens aan te passen , snelle levering & zeer attent.

De website werkt niet goed op tablet of mobiele telefoon.

Ten Hove

Fijne en overzichtelijke site! Ieder kaartje is aan te passen naar je eigen wensen!

Echt een aanrader! :-)

Joyce Heppe

Positieve ervaring met Lovz.

Gebruiksvriendelijk website

Nee eigenlijk niet

Magali Bensel

Minder positief

Mooi geboortekaartje

Indien jullie beloven dat de kaartjes er de volgende dag zijn. Ook als je op vrijdag voor 18u besteld. Gelieve dit dan ook na te komen. Ik bestelde vrijdag voor 18u en kreeg mijn geboortekaartjes... Indien jullie beloven dat de kaartjes er de volgende dag zijn. Ook als je op vrijdag voor 18u besteld. Gelieve dit dan ook na te komen. Ik bestelde vrijdag voor 18u en kreeg mijn geboortekaartjes pas op dinsdag aan! Geen enkele tegemoetkoming ontvangen. Dit is geen service.

Snelle levering, goede informatie en hoge kwaliteit van de kaartjes. Mooie optie voor proefdruk met papiersoorten als keuze.

Snelle levering en goede prijs-kwaliteitsverhouding

N.v.t

Sanne

Zeer goed, mooie kaartjes en snel geleverd

Duidelijk, helder, veel keuze

Erna

Heel goed. Secuur , degelijk , accuraat en verzorgd

Website

Marieke

Positief

Leuk dat je zelf je creativiteit kwijt kunt
Met
Mooie standaard kaarten. Zo kun je je eigen unieke kaart maken

Richard van Rhee

Goede software om op je gemak je kaart samen te stellen, als je een account neemt kan je het opslaan zodat je op een later tijdstip verder kan. Wat je ziet is wat je daadwerkelijk krijgt. Wij... Goede software om op je gemak je kaart samen te stellen, als je een account neemt kan je het opslaan zodat je op een later tijdstip verder kan. Wat je ziet is wat je daadwerkelijk krijgt. Wij maakten een geboortekaartje wat zonder problemen en op de afgesproken tijd keurig verpakt in de bus lag. Extraatje was dat we later van het personeel nog een felicitatiekaartje kregen, heel attent en nog bedankt!

Prima software waarmee je al het nodige kan proberen en veranderen. Alles spreekt voor zich!

Verbeterpunten? Neen! Ga zo door!