Lovz.nl

Kimberly

Heeeel fijn geholpen, veel keuzes en snelle service ! Ook nog eens een kaartje van ze ontvangen voor de geboorte van onze dochter, erg lief !

Clements

Prima ervaring, maatwerk mogelijk, snelle reactie.

Snelle reactie bij vragen. Maatwerk mogelijk. Gebruikers vriendelijke site.

Eva van der Aa

Mooie ontwerpen, overzichtelijk en helder wat de prijzen en maten zijn. fijne opmaak-tool

Prettige communicatie, persoonlijk felicitatiekaartje ontvangen.

Soms had ik een wijziging aangebracht in het ontwerp en als ik dan verder klikte, was deze toch weg de volgende keer. Dit was niet altijd, maar daardoor vond ik vaak wel spannend of mijn werk goed... Soms had ik een wijziging aangebracht in het ontwerp en als ik dan verder klikte, was deze toch weg de volgende keer. Dit was niet altijd, maar daardoor vond ik vaak wel spannend of mijn werk goed werd opgeslagen.

Marc

Alleen maar goede ervaringen.
Heel veel mogelijkheden in het ontwerpen van een kaart en snel geleverd voor een goede prijs.

Nog een persoonlijk felicitatiekaartje voor ons huwelijk, zeer attent!
Mooie ontwerp mogelijkheden. Heel veel mogelijkheden in papierkwaliteit en enveloppen.
Snelle levering.

Julie Siongers

Geboortekaartjes besteld. Website is makkelijk in gebruik. Mooie keuze aan kaartjes en ontwerpen.

Duidelijke website, mooie en grote keuze aan ontwerpen en kaartjes.

Verzendmogelijkheden. Ons pakket was verloren in de post en hebben even moeten wachten op onze kaartjes. Jullie waren wel onmiddellijk bereid om een nieuwe lading kaartjes op te sturen, bedankt!

Maatschap C.J Goes v.Rijn

Prettig!

De proefdruk.

nvt

Hermans

Geweldig! Zelf kaartje ontworpen, geweldig snelle service!

Hele snelle service, topkwaliteit kaarten

Wendy

Goede kwaliteit van kaartje.
Snelle levering.
Alles te bestellen voor verzenden kaartje, compleet pakket.

Goede kwaliteit kaartje.
Bij proefdruk krijg je ook alle verschillende soorten papier meegestuurd om juiste beslissing te kunnen maken.

Programma om zelf kaartje aan te passen via de site werkte niet op laptop. Erg frustrerend. Werkte wel goed op telefoon alleen is dit te klein eigenlijk om details goed te kunnen zien/aanpassen.

Michelle

Overzichtelijk, makkelijk ontwerpen, snelle levering.

Sluitzegels op maat, of zelf ontwerpen. Helaas nu ergens anders sluitzegels besteld met een afbeelding wat op het kaartje staat.

Soeterboek

Goede en snelle service!