Lovz.nl

Suzan

Erg mooie kaarten en goede service

Goede klantenservice

?

Prijs/kwaliteit verhouding

3,5 jaar geleden ook geboortekaartjes via Lovz besteld, toen kregen we een persoonlijke kaart erbij van het team van Lovz, voelde heel fijn en niet alsof je de zoveelste klant met bestelnummer bent.... 3,5 jaar geleden ook geboortekaartjes via Lovz besteld, toen kregen we een persoonlijke kaart erbij van het team van Lovz, voelde heel fijn en niet alsof je de zoveelste klant met bestelnummer bent. Helaas was het bij deze bestelling niet zo, vonden wij erg jammer en de persoonlijkheid was ver te zoeken.

Reactie Lovz.nl:

Beste,
Beste,
Wat jammer om te horen dat ons eigen felicitatie kaartje niet bij jullie is aangekomen. We schrijven nog steeds persoonlijke kaartjes naar onze klanten en dus ook aan jullie. Mogelijk is er iets bij de post niet goed verlopen. Van harte gefeliciteerd!
Lisette Everaars | LOVZ

Jan

Goede service

Komen afspraken goed na

De bestelling goed controleren voor de verzending

Goede kwaliteit en snelle levering

Snelle en nette service. Fijn programma om mee te werken.

Snel, betrouwbaar.

Leuke ideetjes

Snelle afhandeling

Alles is overzichtelijk

Rogier Barnhoorn

Goede ervaring en snelle service. Wij hebben echter een vraag gesteld waar nooit een antwoord op is gekomen.

Veel keuze mogelijkheden, snelle levering

We hadden graag reactie gehad op onze vraag betreffende het aanpassen van een ontwerp.

Zeer goede ervaring. Twee keer over een proefdruk aangevraagd. Bij de eerste kreeg ik er een pakket bij met alle monsters qua papiersoorten. Hier een hele goede keuze kunnen maken.

Gemakkelijk uploaden van de foto voor de kaart.

Meer bekendheid