Lovz.nl

Bruintjes

Een fijne webshop met heel veel ruimte voor personalisatie en mooie kwaliteit. Hier bestellen we zeker nog eens

Mooie kwaliteit, snelle levering, veel personalisatie, goede service

Was niet geheel duidelijk dat er staaltjes van enveloppen en papiersoorten mee zouden komen, had me een tweede proefdruk kunnen schelen. Ook waren kleinere oplages van kaarten fijner geweest... Was niet geheel duidelijk dat er staaltjes van enveloppen en papiersoorten mee zouden komen, had me een tweede proefdruk kunnen schelen. Ook waren kleinere oplages van kaarten fijner geweest (minimum is 10, had er maar 5 met een kleine wijziging nodig) ook op puur geluk de code voor de eerste gratis proefdruk gevonden,misschien prominenter promoten?

Henk

Uitermate tevreden !!
De werkwijze is eenvoudig en heel goed te doen.
Het resultaat is bijzonder geslaagd. Alle lof !!

Heel goede handleiding

Ylonka Diertens

Erg goede ervaring

Het kunnen opslaan van de kaartjes en het snelle bezorgen van de kaartjes

Felice

Top

Supersnelle levering

Lenard

Snelle levering - Goed verzorgde levering en de kwaliteit was precies wat we wilde hebben

N.v.t

N.v.t

W

Uitstekenf

Correcte afhandeling

Ga zo door

Jeijsman

Zeer tevreden

Geleverde proefdruk met voorbeelden papier en kleuren

anja Roodbeen

Snel, makkelijk bestellen, en prachtige kaart.

Snelle levering, Makkelijk maken en heel veel keus.

N.V.T

Jamilla Albertus

Leuke kaarten ,we hebben de geboortekaart van onze Dochter makkelijk zelf kunnen maken en zoals beloofd de volgende dag in huis . Zag er allemaal mooi uit .de kaart ,envelop en sluitstickers waren... Leuke kaarten ,we hebben de geboortekaart van onze Dochter makkelijk zelf kunnen maken en zoals beloofd de volgende dag in huis . Zag er allemaal mooi uit .de kaart ,envelop en sluitstickers waren prachtig.. wij hebben van te voren ook een proefkaart gepakt super handig en je kon alle soorten papier gelijk zien

T

Proefdruk besteld, gemaild of er wat aangepast kon worden, definitieve kaartjes besteld.
Deze waren niet goed gedrukt. Strepen horizontaal over de kaart. Contact gehad en opgelost. Ging helaas wel een weekend over heen vanwege de bezorgdagen van de post. Uiteindelijk goede kaartjes gekregen, maar deze waren een stuk lichter dan de proefdruk. Erg jammer. Maar wilde de kaarten toch eindelijk versturen. Dus helaas niet helemaal naar wens.

Goede en snelle service

De kwaliteit van de drukker is niet constant. Eerst kaarten met horizontale strepen gekregen. Toen na een weekend nieuwe kaarten gekregen waarvan de groene kleur een stuk lichter was dan die op twee... De kwaliteit van de drukker is niet constant. Eerst kaarten met horizontale strepen gekregen. Toen na een weekend nieuwe kaarten gekregen waarvan de groene kleur een stuk lichter was dan die op twee eerdere proefdrukken. Daardoor niet tevreden over het kaartje. Maar toch maar verstuurd, omdat er anders wel heel lang tussen de geboorte en het versturen van het kaartje zat. Heel jammer.