Lovz.nl

Snelle levering proefdruk en uiteindelijke kaarten. Bij proefdruk zelfs aanvullende 'stalen' voor enveloppen en kaarten. Mooie kaarten van goede kwaliteit.

Goede kwaliteit, goede service.

Laura

Prima!

Duidelijke mogelijkheden

Proefpakket iets duidelijker vermelden hoe het werkt

Service en kwaliteit is top (behalve de enveloppen)

Service, gratis proefdruk, snelheid, kwaliteit

Enveloppen zijn waardeloos

Gemakkelijk om zelf kaartjes te maken

gemakkelijk, eigen afbeeldingen uploaden kan

meerdere gratis proefdrukken bij meerdere soorten kaartjes zou fijn zijn, of laten betalen en de prijs hiervan aftrekken bij bestelling.

Wendie

We hebben kaarten besteld voor het 50 jarig huwelijk van mijn ouders.
We hebben kaarten besteld voor het 50 jarig huwelijk van mijn ouders.
Wat een mooie site met leuke, eigentijdse ontwerpen. Proefdruk en bestelling werden keurig geleverd en er werd meegedacht om de kaart helemaal naar de wensen van mijn ouders te maken.
Toen de kaarten bij hun aankwamen, waren ze er heel blij mee en verrast door de mooie aanvulling die we hadden overlegd.

Meedenken om het ontwerp op maat te maken.

Snelle levering, ons geboortekaartje was perfect zoals we het zelf ontworpen hebben! Vooral ook fijn dat we op voorhand een proefdruk konden bestellen!

Duidelijke prijsvermelding, persoonlijke hulp indien nodig, snelle levering

De Jong

Heel erg mooie kwaliteitskaarten en super netjes en verzorgd afgeleverd

Kwaliteit en snelheid

C.steenbergen

Fijn bedrijf

Mooie kaartjes /snelle levering / goeie aftersales

Aafke

Proefdruk had ik de volgende dag al in huis en gelijk goed gekeurd. Fijn dat je alle soorten papier kwaliteiten erbij krijgt. Zo krijg je een idee hoe je kaart er echt uit komt te zien. Ook na het... Proefdruk had ik de volgende dag al in huis en gelijk goed gekeurd. Fijn dat je alle soorten papier kwaliteiten erbij krijgt. Zo krijg je een idee hoe je kaart er echt uit komt te zien. Ook na het 'echt' bestellen van de kaart, had ik ze de volgende dag keurig en mooi verplakt in huis. Prijs en kwaliteit is zeer goed! Hier een dus zeer tevreden klant met een prachtig geboortekaartje!

Snel geleverd, mooi verpakt & met de verschillende kwaliteiten papier in mini vermaat erbij geleverd.

Nvt

R. Schonewille

Super goede service

Snel antwoord en snel je bestellingen thuis!

Nvt