LOI

Student

Belachelijke service, enorm onwelwillend

Ervaringen LOI

Vandaag had ik gebeld met u en uitgelegd dat ik morgen een examen had en dat ik deze eigenlijk wou verzetten naar een datum buiten de serviceduur waarbij dit nog steeds gratis zou zijn. U bevestigde dat dit gewoon kon, zolang ik het maar vandaag (binnen de serviceduur) zou plannen omdat het anders wel geld ging kosten. Vervolgens heb ik mijn examenmoment van morgen geannuleerd om hem te verzetten, maar vervolgens kreeg ik de melding dat ik nu moest betalen omdat de annulering binnen 8 dagen van het examenmoment viel, terwijl u had toegezegd dat dit wel gewoon gratis kon.

Daarop heb ik jullie weer gebeld en de situatie uitgelegd, en dat indien hij niet verplaatst kon worden ik de oude datum (deze is nu nog steeds vrij) wel weer zou nemen. Waarbij de annulering dus teruggedraaid zou worden. Omdat de telefoniste dat zelf niet kon doen zou ze dat bij een ander vragen en mij daar over mailen. Vervolgens krijg ik een mail dat jullie dat niet gingen doen. Wat natuurlijk een belachelijke service is. Eerst voorliegen dat ik het gratis kan aanpassen en vervolgens niet eens de oude datum terug willen zetten, de datum die nu nog steeds vrij is.

Ik hoop dat jullie mij alsnog kunnen inplannen of mij een code ofzo geven om gratis in te plannen. Ik doe deze cursus via het Stap Budget en ik vermoed dat het UVW ook niet blij is met deze gang van zaken.

Reactie LOI:

Beste Hylke,
Natuurlijk begrijp ik jouw verbazing over het examen als je twee verschillende dingen te horen krijgt. Ik zag dat je inmiddels ook een mail gestuurd hebt naar webcare@loi.nl. Ik verwacht binnenkort een inhoudelijke reactie te kunnen geven.
Mark, LOI Webcare

Score voor LOI: 0.5/5