De sessies waren online, er ging vaak vanalles mis. Dit lag niet aan de logopedist zelf. Hadden de sessies fysiek geweest dan hadden we wellicht meer kunnen bereiken. Ze deed haar uiterste best. Ik... De sessies waren online, er ging vaak vanalles mis. Dit lag niet aan de logopedist zelf. Hadden de sessies fysiek geweest dan hadden we wellicht meer kunnen bereiken. Ze deed haar uiterste best. Ik denk dat deze logopedist meer gespecialiseerd is in logopedie voor kinderen en problemen met de uitspraak.

Me kind was heel erg op zijn gemak bij haar. Ze pushte het ook niet als ze zag dat hij geen zin meer had

Marloes

Prettig contact, duidelijke en haalbare opdrachten, fijne manier van werken met de kinderen

Ingrid

Wanneer iemand logopedie nodig heeft. En een rustig geduldig persoon zoekt.

Mijn zoon is er flink op vooruit gegaan. Communicatie is erg prettig. Krijg filmpjes toegestuurd zodat we thuis ook begrijpen wat hij leert en dat we zelf ook de juiste dingen doen

In mijn zoon zijn situatie zag ik weinig verbetering en ik kan niet iets gaan aanbevelen waar ik zelf niet veel verandering in heb gezien. Maar ik denk wel dat ze haar werk goed doet en het... In mijn zoon zijn situatie zag ik weinig verbetering en ik kan niet iets gaan aanbevelen waar ik zelf niet veel verandering in heb gezien. Maar ik denk wel dat ze haar werk goed doet en het misschien wel positieve veranderingen teweeg zou kunnen brengen bij andere kinderen.

Volgens mij heeft Henriette kennis op alle vlakken qua logopedie. Ik zou haar dus aan iedereen aan kunnnen bevelen.

Ze legde op een leuke en makkelijke manier contact met mijn dochter. Dat hielp haar om de oefeningen uit te voeren, terwijl ze het niet echt leuk vond.