LogoLove

Snelheid oplevering
Kwaliteit logo / huisstijl / website

VDB acute zorgverlening

Super! Vriendelijke benadering, snel en mooi logo ontworpen voor mijn bedrijf, ook aanpassingen waren snel gepresenteerd. Men denkt mee in oplossingen en service is van hoog niveau.

Blue Bird Travel

Goeie service en een verbluffende resultaat!

S-kinetic

Echte helden! Kwaliteit top. Niks is teveel voor deze kanjers. Perfecte service.

Charly’s Angels Doodle Spa

Super resultaat!

JA Schoonmaakbedrijf

Meer dan geweldig

Grondwerk en verhuur H Boer

Luisteren slecht naar klant wens. En moeilijke communicatie zou voorstellen om telefonisch over bij te voegen om tot een sneller en beter eind resultaat.

Ann Torsin

Heel tevreden!

Headlines

Een mooie logo design wat bij mijn bedrijf past. Dankjewel Logolove

CBG Milieutechniek

Ondanks ze geen telefonisch contact hebben is er een geweldige communicatie, geen 9 tot 5 mentaliteit dus altijd bereikbaar! Zeer tevreden over mijn logo en in 1 keer goed! LogoLove zou ik iedereen... Ondanks ze geen telefonisch contact hebben is er een geweldige communicatie, geen 9 tot 5 mentaliteit dus altijd bereikbaar! Zeer tevreden over mijn logo en in 1 keer goed! LogoLove zou ik iedereen aanraden!

freelance

Uiterst middelmatig resultaat, een van de vele AI tools die logos maken kunnen dit veel beter en voor minder geld.

Reactie LogoLove:

Hartelijk dank voor de feedback. Echter is het zo dat AI tools geen unieke logo's produceren in tegenstelling tot wat wij dagelijks doen. Verder hanteren we ook een 100% tevredenheidsgarantie, dus... Hartelijk dank voor de feedback. Echter is het zo dat AI tools geen unieke logo's produceren in tegenstelling tot wat wij dagelijks doen. Verder hanteren we ook een 100% tevredenheidsgarantie, dus we gaan door tot de klant helemaal tevreden is!