LogoLove

Kwaliteit logo / huisstijl / website

Theunisse Installatietechniek

Zeer prettig

SH Fotografie

Dankjewel LogoLove voor het prachtig nieuw logo. Communicatie verliep erg fijn en snel, en aanpassingen werden ook gewoon netjes doorgevoerd. Echt een aanrader!!

Razi's Eethuis

Zeer negatief

Reisbaby

Nu 2 keer gebruik gemaakt van Logolove, beide keren heel tevreden. Mooi ontwerp, snelle service en prettige communicatie. Absolute aanrader!

Van der Kloppent

Voor ons bedrijf in de financiële sector een hip en mooi logo gekregen. Met bijpassende website en briefpapier. We gebruiken het nu al een aantal jaren en we blijven het mooi vinden. Aanrader!

Fysiotherapie De Kerkstraat

Meteen goed ontwerp! Mag van mij nog wel iets persoonlijker in het contact, maar op zich prima!

De Sprankelende Trouwambtenaar

Mijn complimenten voor dit bedrijf. Met succes heb ik mijn bedrijfsnaam en logo als merk geregistreerd in het merkenregister. Een sterk logo is één van de eisen. Het logo is sterk, professioneel en... Mijn complimenten voor dit bedrijf. Met succes heb ik mijn bedrijfsnaam en logo als merk geregistreerd in het merkenregister. Een sterk logo is één van de eisen. Het logo is sterk, professioneel en mooi. Alles wat ik kan wensen. Bedankt voor de fijne en snelle communicatie.

Elves

Goede service en geeft de wensen van de klant goed in de logo weer.

Discovery Campertours / Australia Campers

Zeer prettig bedrijf om mee te werken. Ons nieuwe logo is verrassend mooi en strak geworden met een moderne look.